TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Endelig mr2 eier!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#23247  av bose

:lol: på`n igjen

#23258  av cameleon

Mens vi enda er helt off topic, så vil jeg fortelle dere at x'en min er singel nok en gang. Hun er en 86 model, relativt hardt kjørt. Understellsbehandlet og justerbart senkesett. Hun er også modifisert med effektanlegg for en grommere lyd. større airbager. :roll:

#23282  av MRQuoc

cameleon skrev:Mens vi enda er helt off topic, så vil jeg fortelle dere at x'en min er singel nok en gang. Hun er en 86 model, relativt hardt kjørt. Understellsbehandlet og justerbart senkesett. Hun er også modifisert med effektanlegg for en grommere lyd. større airbager. :roll:
mye er det du skal ha for henne ?

#23284  av chris

MRQ skrev:
cameleon skrev:Mens vi enda er helt off topic, så vil jeg fortelle dere at x'en min er singel nok en gang. Hun er en 86 model, relativt hardt kjørt. Understellsbehandlet og justerbart senkesett. Hun er også modifisert med effektanlegg for en grommere lyd. større airbager. :roll:
Noe sier meg at hun går rasende billig :D

#23285  av Dalan

chris skrev:
MRQ skrev:
De som er hardt kjørt er vel som regel billig? :?

huff, nei nå..
jeg som trodde jeg ikke skulle henge meg på en sånn tråd.. :P

#23286  av MRQuoc

chris skrev:
MRQ skrev:
altså , hvis den er rasende billig , og samtidig har større enn mine airbag , skal jeg vurdere kjøpet .

ene airbagen min (Telefonkamera(sucks))

-bildet er fjernet grunnet fare for negativ effekt i samlivet-

#23289  av Zerpent

En smule off topic her nå? :D

De hyllene som ble nevnt tidligere i posten.. Noen som har bilder av de montert?

#23294  av chris

Zerpent skrev:En smule off topic her nå? :D

De hyllene som ble nevnt tidligere i posten.. Noen som har bilder av de montert?
"en smule" ja.. hehehe

Jeg prøvde meg på montering, men pga ramma i pioneer cdspilleren min, fikk jeg ikke hylla på plass. så om jeg skal få til det der, må jeg kutte i ramma på cdspilleren.. får se om jeg gjør det en dag. er ikke så sugen på å koble fra cdspilleren og hele den skogen med ledninger bakom der..

#23350  av MR2turbo

Jeg har ikke bilde, men ved første anledning jeg er på verkstedet med både kamera og bilnøkler, skal jeg fikse ett for deg.. ;)

#23493  av @lpher

Her er et bilde av ramma som vi snakka om montert i bilen min...
Ikke akkurat noe kongebilde...men det var det eneste jeg fant ;-)

Legg merke til de fire ørene som stikker ut på 'spiller/hylle-kassa'
Derfor...må du demontere halve dasbordet når du skal montere spiller i en Toyota ;-)

@lpher
Vedlegg
DSC00628_web.jpg
DSC00628_web.jpg (84.09 kiB) Vist 3656 ganger

#23495  av @lpher

...og her er ett bilde av ramma som Chris ikke blir enig med ;-)

@lpher
Vedlegg
DSC01042_web.jpg
DSC01042_web.jpg (49.2 kiB) Vist 3653 ganger

#23500  av chris

Ja, nei, den krangla litt.. men vi kom vel frem til at det var ramma på Pioneer-spilleren sin feil, sant? :)

#23564  av Zerpent

Jostein skrev:btw-tok meg den frihet å lage to avatarer av bilen din,så kan du også få en slik flott avatar :wink: Du må jo seff ikke,men liker at alle har avatar :)
Takker! :)

Tenkte å lage meg en mer fancy etterhvert men dette duger det.

#23718  av TomG

Som gode kjørere der hjemme i Norge (i motsetning til her), så er det faktisk en ting som duger mot rompe slepp på 2ern, om det ikke er helt for sinnsykt da, det er å clutche, en fin ting....men det er klart 150km og 90 grader sving eller lang slak sving i 250km, da hjelper det bare med kvite knokler, fånete flir, og en liten bønn....

T