bose skrev:på`n igjen

håpløst

bose skrev:på`n igjen
cameleon skrev:Mens vi enda er helt off topic, så vil jeg fortelle dere at x'en min er singel nok en gang. Hun er en 86 model, relativt hardt kjørt. Understellsbehandlet og justerbart senkesett. Hun er også modifisert med effektanlegg for en grommere lyd. større airbager.mye er det du skal ha for henne ?
MRQ skrev:Noe sier meg at hun går rasende billigcameleon skrev:Mens vi enda er helt off topic, så vil jeg fortelle dere at x'en min er singel nok en gang. Hun er en 86 model, relativt hardt kjørt. Understellsbehandlet og justerbart senkesett. Hun er også modifisert med effektanlegg for en grommere lyd. større airbager.mye er det du skal ha for henne ?
chris skrev:De som er hardt kjørt er vel som regel billig?MRQ skrev:Noe sier meg at hun går rasende billigcameleon skrev:Mens vi enda er helt off topic, så vil jeg fortelle dere at x'en min er singel nok en gang. Hun er en 86 model, relativt hardt kjørt. Understellsbehandlet og justerbart senkesett. Hun er også modifisert med effektanlegg for en grommere lyd. større airbager.mye er det du skal ha for henne ?
chris skrev:altså , hvis den er rasende billig , og samtidig har større enn mine airbag , skal jeg vurdere kjøpet .MRQ skrev:Noe sier meg at hun går rasende billigcameleon skrev:Mens vi enda er helt off topic, så vil jeg fortelle dere at x'en min er singel nok en gang. Hun er en 86 model, relativt hardt kjørt. Understellsbehandlet og justerbart senkesett. Hun er også modifisert med effektanlegg for en grommere lyd. større airbager.mye er det du skal ha for henne ?
Zerpent skrev:En smule off topic her nå?"en smule" ja.. hehehe![]()
De hyllene som ble nevnt tidligere i posten.. Noen som har bilder av de montert?
Zerpent skrev:En smule off topic her nå?Jeg har ikke bilde, men ved første anledning jeg er på verkstedet med både kamera og bilnøkler, skal jeg fikse ett for deg..![]()
De hyllene som ble nevnt tidligere i posten.. Noen som har bilder av de montert?
Zerpent skrev:En smule off topic her nå?Her er et bilde av ramma som vi snakka om montert i bilen min...![]()