TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• anskaffe meg mk1 MR2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#36990  av Phantom3D

Supert, takk skal dere ha. Får mer info om bilen i morge (Fra Hell-bil) Og jeg har skjekket reiser. Blir nok fly på meg! Orker ikke 9 timer altså! Grenser! jeg vil si det er 80% sikkert at jeg tar denne bilen. (100% sikkert om vi ikke finner noe tullball med den.. som skrudd KM, litt for mye rust ol)

Takk igjen

#37020  av @lpher

Phantom3D skrev:Supert, takk skal dere ha. Får mer info om bilen i morge (Fra Hell-bil) Og jeg har skjekket reiser. Blir nok fly på meg! Orker ikke 9 timer altså! Grenser! jeg vil si det er 80% sikkert at jeg tar denne bilen. (100% sikkert om vi ikke finner noe tullball med den.. som skrudd KM, litt for mye rust ol)

Takk igjen
Cool :-) Du får uansett ikke lov å stikke nedover før vi får hilsa på både deg og bilen da! :-)

@lpher

#37025  av Erlend

De bildet av buene til Proson var rett og slett... vondt! :?

#37041  av Phantom3D

Jess den er god. Jeg PMer deg nummeret mitt, så PMer du ditt. Bare håper alt går bra nå.. gått mye galt denne månden :(
Men jeg vet med 100% sikkerhet at jeg får pengene på onsdag\torsdag. Så det br så absoulut ordne seg!

#37042  av Phantom3D

Fikk TLF nå.... det var makan til trøbbel!
ingen garantier
byttet-høyttaler, ingen høyttalere foran
slakke dørhengsler
steinsprut
skjev spoiler
feil ved belte
regreim?
kakkelyd - gummiforing
skivene bør skiftes
brekket strammes
frontrute slitt

Ble skeptisk jeg :?

#37051  av Phantom3D

Sitter her og poster med meg selv jeg :)
Fikk en deal på å få fikset de viktigste tingene som bremser, regreim, spoiler og en gummipakning og da kr 45000 ferdig regga. Høres igjen bedre ut! Hmm, hvordan få med sommerdekk til Oslo i en MR2 med to passasjerer..?

#37116  av proson

Phantom3D skrev:Sitter her og poster med meg selv jeg :)
Fikk en deal på å få fikset de viktigste tingene som bremser, regreim, spoiler og en gummipakning og da kr 45000 ferdig regga. Høres igjen bedre ut! Hmm, hvordan få med sommerdekk til Oslo i en MR2 med to passasjerer..?
Det er ikke noe problem hvis du kjører alene! Men mulig du må legge igjenn reserve hjulet! Legg et par plastposer i passasjer setet, så får du 3 2 dekk i setet og 1 i gulvet på passasjer side + 1 dekk i "bagasjerommet" foran! Har gjort det samme selv, uten store problem!

Hvis det skulle være noen flere deler du trenger, så har jeg mye deler liggende til MK1 som jeg skal kvitte meg med. Prute til deg en oljeskift med det samme, så får du en bra bil! :wink:

#37126  av Phantom3D

Har fått kontrakt på bilen nå, den skal sendes inn i morgen. Får oljeskift ol ja. Kjempe hyggelige folk der oppe altså! De ordner en del for meg, så bilen blir i godgod stand. Får tom med CD-veksler og anlegg! Takk for alt. Vi møtes på hellbil lørdag eller mandag @lpher!

#37145  av @lpher

proson skrev:Det er ikke noe problem hvis du kjører alene! Men mulig du må legge igjenn reserve hjulet! Legg et par plastposer i passasjer setet, så får du 3 2 dekk i setet og 1 i gulvet på passasjer side + 1 dekk i "bagasjerommet" foran! Har gjort det samme selv, uten store problem!
True...hadde en kompis som gjorde det dær hver gang han skulle legge om dekk :-)

@lpher

#37146  av @lpher

Phantom3D skrev:Har fått kontrakt på bilen nå, den skal sendes inn i morgen. Får oljeskift ol ja. Kjempe hyggelige folk der oppe altså! De ordner en del for meg, så bilen blir i godgod stand. Får tom med CD-veksler og anlegg! Takk for alt. Vi møtes på hellbil lørdag eller mandag @lpher!
Cool! ;-) Grei deal for 6 lapper ekstra det da? :-)

@lpher

#37192  av Phantom3D

Ja, bare håper alt er skikkelig i orden. Rust er jeg mest nervøs for... det var ikke noe farlig rust sa han roar. Kjenner en lakkerer, så han kan vel fikse noen enkle rustproblemer! 8)

#37492  av spkstrp

Vet ikke om dette er akutellt lengre men jeg har en 86 mr2 som jeg har skiftet corolla gti motor i 2 ganger.
Har ikke hatt noen av disse problemene med vibrasjon, instrumenter som ikke virker osv. Motoren er vell dessuten identisk ? Bortsett fra ytre elektriske komponenter

#37516  av Phantom3D

Hmm, da var det vel bare han karen som prøvde seg.. det faktum at han skulle ha 49000 sa vel egentlig sitt! Takk!

#37670  av Phantom3D

Hentet MR2en min i går, kjørte fra Trondheim til Oslo. 8timer tok det. Vil bare igjen si takk til alle som hjalp meg. Denne var virkelig strøken, Hell-bil hadde påkostet den nesten 14 000!!! Sinnsykt bra service og hjelp, skjønner ikke at de tjente på det.. de gjorde de kanskje ikke..?

Uansett, bilder kommer!! 8)

#37676  av proson

Tror du gjorde et meget bra kjøp her ja! :wink:

De tjente nok ikke stort på å selge den, men det er jo innbyttebil, og det var vel den nye bilen de virkelig tjente på;) + at de har reparert denne bilen før, og har helt sikkert tjent en god del tidligere på den :wink:

Grattis med gocart da :wink: :twisted: