TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MK3 Trial Try Force Aero bodykit + TRD VM180 rear wing

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#39201  av sindrejl

RÅTT! :) vingen ble knall.. chris, tror du en sånn vinge hadde gjort seg på min?

#39278  av chris

sindrejl skrev:RÅTT! :) vingen ble knall.. chris, tror du en sånn vinge hadde gjort seg på min?
Tror nok ikke det. Skal du sette den vingen oppå den gamle vingen da eller? :P

#39282  av Morten

jan-erik skrev: Trodde aldri jeg skulle si det, men skulle ønske påskeferien var over fortest mulig :-)
:mrgreen:

#39283  av saus

lurer på hvordan den vingen funker ilag med ett baggasjerack bak der, tipper dårlig :(

#39298  av jan-erik

saus skrev:lurer på hvordan den vingen funker ilag med ett baggasjerack bak der, tipper dårlig :(
Hva skal du med bagasjerack da?? Kjører du ikke sportsbil :-D

Men om det hadde passet så tror jeg det hadde sett tåpelig ut.

#39331  av saus

må jo kunne bruke bilen til noe annet enn å bare lode rundt i byen da, selv om mange synes det er nok :D

Men vi får se til sommern, da legger jeg ut på veien med mk3'en og baggasjerack. Og kommer jo innom treffet så da får vi se om det ser veldig tåpelig ut (jeg tipper det gjør det, hihi).

#39439  av spkstrp

hehe.. mk1 er som en familie bil å regne i forhold til mk3. Og mk2 er som en buss å regne ;)

#39464  av chris

spkstrp skrev:hehe.. mk1 er som en familie bil å regne i forhold til mk3. Og mk2 er som en buss å regne ;)
si nå i det minste lastebil da, og ikke buss. hehehe :D

#39578  av Kjelliken

8) Detta blir døds rått. kan ikke vente til å se det ferdig lakka..
:roll:

#39585  av Amund

Dette er rått! tøft at det er noen som tør med en såpass ny mr2!! :wink:

#39683  av spkstrp

hehe, enig med deg chris! lastebil passet mye bedre 8)

#39825  av Erlend

Utrolig fint, Jan Erik. Stemmer i med de andre: gleder meg til å se det ferdig lakkert :) Blir du ferdig til Arendalstreffet?

#39827  av jan-erik

Erlend skrev:Utrolig fint, Jan Erik. Stemmer i med de andre: gleder meg til å se det ferdig lakkert :) Blir du ferdig til Arendalstreffet?
Hyggelig at dere tror det blir bra, selv om det eneste som betyr noe er jo at jeg liker det selv :-)

Blir nok garantert ferdig til Arendalstreffet. Skal på banekjøring 27 april, så målet er å ha bilen klar til da (selv om det er bare litt over en uke til..).

#41109  av jan-erik

Har vært å hentet delene fra lakkering i dag :-). Eneste drawback var at de hadde glemt å lakkere den nedre delen av bakfangeren sort :-( . De lakkerer den i morgen tidlig, så får jeg hentet den i morgen ettermiddag.

Var og hentet noe alu. grill greier som jeg må feste i luftinntakene til fangerene. Kjøpte med noe 2 kompenents lim som skal feste det meste, men vet ikke om det er det rette å bruke. Noen som har erfaring med festing av slike wire mesh saker?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7