TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min Corolla T-Sport :)

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #321183  av EXS

hvordan vil du løse problemstillingen med regn o.s.v. ?

mye følsom elektronikk på disse bilene
 #321214  av supra25

Ser vel ikke det som noen problemstilling. Tåler motorrommet motorvask med høyttrykk tåler det nok noen regndråper også... ;) Er nok muligheter for at jeg tar det nye panseret av på vinterstid og kjører med org. panser i stedet.
 #321932  av inzane2012

supra25 skrev:
inzane2012 skrev:litt kjedelig at du ikke har laget din egen prosjekt tråd her på forumet ditt, for sjekka nettopp hjemmesida di og der var det jo enda mer fete ting og se :)
liker jævlig godt den start knappen du hadde installert i bilen!
Har tenkt litt på å lage en tråd her også. Hadde vært artig det, men trådinnlegga ville vært på engelsk siden sida mi er på engelsk og de andre foruma jeg er på går i engelsk. Er en del interesse internasjonalt i Corolla miljøet for det jeg holder på med :)
Hvis man ikke synes det med språket er noe problem er det jo ikke noe problem (man trenger såklart ikke svare på engelsk...hehe)

Startknappen ble artig, selv om det jo hadde vært helt overlegent å kommet forbi startsperresystemet og gjort hele greia keyless! ;)
holder egentlig med at du legger ut masse bilder her, og skriver ett par ord om dem innimellom :) trenger ikke like fyldig info i show&shine delen siden du både har egen hjemmeside pluss du poster masse på andre sider :) men du kan jo legge linken til det svenske forumet i signaturen din så slipper vi å leite den fram hver gang vi vil se hva for galskap du holder på med :P
 #324918  av supra25

galskapen står å finne på hjemmesida mi også, men skal legge den andre der også :)

Skal få surra meg til å lag en egen tråd her også. Kanskje til uka...skal til Køben på jobb og da blir det nok dødtid på hotelrommet om kvelden 8)
 #326248  av supra25

ha'kke fått surra meg til å lage noen prosjekttråd her inne enda (det gnager rundt i bakhode sånn omtrent konstant...), men tok et par bilder her om dagen. Ikke noe fancy. Bare knipsa rett etter vask og etterbehandla i sånn ca 5 sekunder...
_DSC7004.jpg
_DSC7004.jpg (214.66 kiB) Vist 3525 ganger
_DSC7007.jpg
_DSC7007.jpg (227.24 kiB) Vist 3524 ganger
_DSC6995.jpg
_DSC6995.jpg (193.89 kiB) Vist 3522 ganger
_DSC7010.jpg
_DSC7010.jpg (195.08 kiB) Vist 3521 ganger
 #327726  av supra25

Taker igjen :D

Jeg håper å bli ferdig eksteriørmessig i løpet av sommeren, med unntak av nye felger som nok drøyer til over nyttår. Jeg håpe å få til hellakkering også til vinter'n, men jeg har nå mine tvil.
 #327817  av inzane2012

supra25 skrev:2003 modell og lakken er alt annet en pen. Mye kan gjøres med en skikkelig rubbing (har planer om det), men skal den bli strøken så må det hellakkering til.
tsk, sikkert bare du som er veeeldig pirkete ;) hehe
du får prøve med å sende den inn til en sånn lakkpleie sjappe og se om ikke dem kan friske den opp litt, så kanskje du slipper en hellakkering med det første vertfall... mye du kan gjøre med årntlig lakkpleie med profft utstyr og kunnskap ;)