Og så bør det gjerne påpekes at det drivverkstapet som er foreslått i denne diskusjonen kun er basert på tilsvarende tall fra andre biler da, de første tallene var jo "på hjulene" og dem er mest til å stole på.. eneste grunnen til å legge på et ca påslag er jo at det er et tall som de fleste har lettere for å se forholdet til

De fleste her vet at MR2 Turbo med 2. generasjon motor skal ha ca 200hk i motor, men ikke alle vet at dvs at bilen har kun ca 160-165hk på hjulene. Da er det ikke like greit å se forholdet om en eier kommer og skryter av at bilen er målt til 200hk på hjulene når folk tenker "jammen det er jo ikke mer enn standard?"
Til forskjell skal en Celica Turbo normalt ha rundt 155hk på hjulene, så forskjellen i drivverkstap er ikke så alt for stor, men nok til å ha en vesentlig betydning.. største ankepunktet for Celicaen er nok vekten
Satt forøvrig på med Markus en tur i helgen og den bilen går rimelig bra nå og sitter vannvittig stabilt på veien med dem coiloverne.. lyden av turboen er en opplevelse i seg selv for den hviner ganske høyt og tydelig der bak
