TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger nye fete lykter til min MR2 1991 mod IKKE kjip org.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#50195  av FireWalk

Jensi: du kan jo gjøre som USA gjør for å finansiere alle sine hemelige operasjoner... en hammer = 3000 dollar.... en eske med spiker = 700 dollar... osv :p da blir det fort baklykter :-)

#50220  av Christian

Har endt opp som samboer jeg da, men heldigvis ingen småtroll i sikte ennå. Hu er relativt rimelig i drift også, så foreløpig er alt bra :wink: Totalt hestefrelst selfølgelig, hu kjøpte seg en for 6år siden, og er nå mer i stallen enn jeg er på verkstedet :shock: Utrolig deilig egentlig, hadde aldri greid å bare sitte hjemme og pludre likevel :wink:

Back to topic:
Tok ett bilde av bakenden i sted, det var mørkt og bilen er møkkete som fy f***, men dere skjønner tegninga. Dette er sort chrome lyktene :)
Vedlegg
lykter.jpg
lykter.jpg (22.46 kiB) Vist 2457 ganger

#50232  av chris

Christian skrev:Totalt hestefrelst selfølgelig
ikke akkurat noen billig interesse det heller

#50237  av FireWalk

tja.. Hest er jo ingen billig hobby nei. Men det er jo billigere enn hans interesse da.. Jeg mener: hun har en hest, og han har 156... do the math... :P

Muahaha... jeg er så festelig :twisted:

#50239  av angrykid

Noen gi den mannen ett par med humorbukser :D

#50262  av chris

FireWalk skrev:tja.. Hest er jo ingen billig hobby nei. Men det er jo billigere enn hans interesse da.. Jeg mener: hun har en hest, og han har 156... do the math... :P
faktisk tror jeg de 156 har formert seg litt :lol:

#50279  av FireWalk

hehe... det er bra :) Driver og prøver å få mine til og formere seg litt også nå. Så langt er det bare luftfilter og et halvferdig effekt anlegg som står på.. tenkte på å fjerne katalysator også.. Noen som vet hvor mye man kan tjene bare på å ta vekk den?

#50281  av Speeder

Ifølge 'CelicaTurbo' se ble mr2 som er solgt uten cat oppgitt til 160hk...

#50288  av FireWalk

bare 4 hk mer? hmm.. trodde det var betydelig mye å hente ved å fjerne katalysator på disse bilene jeg, siden det er såpass gamle katalysatorer.. katalysatorene for 14 år siden var jo ikke på langt nær like effektive som de som lages i dag, og etter så mange år vil det jo ha bygget seg opp betydelig mer motstand i de enn da de var ny.. hørte noen snakke om så mye som 10-15 hk ved å fjerne katalysator på enkelte biler jeg.. ?

#50329  av [BHS]paladin

Jeg har racing cat..... det gir vertfall mere lyd =). Effektøkningen hvet jeg ikke helt pga at jeg ikke har tesstet en org mr2

#50336  av chris

FireWalk skrev:bare 4 hk mer? hmm.. trodde det var betydelig mye å hente ved å fjerne katalysator på disse bilene jeg, siden det er såpass gamle katalysatorer.. katalysatorene for 14 år siden var jo ikke på langt nær like effektive som de som lages i dag, og etter så mange år vil det jo ha bygget seg opp betydelig mer motstand i de enn da de var ny.. hørte noen snakke om så mye som 10-15 hk ved å fjerne katalysator på enkelte biler jeg.. ?
er vel bare en ting å gjøre da. måle antall hk med og uten cat ;)

#50341  av [BHS]paladin

hehehe ja det er egentlig det. men har powerfilter oxo da. Men det er jo oxo bare å demontere

#50349  av FireWalk

må vel bare gjøre det da... ;) legger bare opp et rør... når det nermer seg EU kontroll er det bare å sette den på igjen..

btw.. uten katalysator vil det jo bli så godt som 0 motstand bak der... vil det kunne være mye å hente med å sette på en CHIP etter en slik modifisering? om ikke annet for å forhindre fuelcut?

#50463  av [BHS]paladin

Fjul cut..... neppe på na. og jeg hører at mr2 går fiiiiiiiiiiint gjennom eu-tessten med racing cat siden den brenner så fint. Dere som ikke har racing cat har jeg "hørt" ( merk dere at dette kan være tull og oppspinn jeg kan ha hørt) at hvis du fyller 98 blyfri på tanken så brenner man hull tversj igjennom catalysatoren

#50493  av chris

[BHS]paladin skrev:Fjul cut..... neppe på na. og jeg hører at mr2 går fiiiiiiiiiiint gjennom eu-tessten med racing cat siden den brenner så fint. Dere som ikke har racing cat har jeg "hørt" ( merk dere at dette kan være tull og oppspinn jeg kan ha hørt) at hvis du fyller 98 blyfri på tanken så brenner man hull tversj igjennom catalysatoren
kan jeg egentlig ikke tenke meg stemmer. de fleste tanker vel 98 på mr2'en sin vel?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8