CelicaTurbo skrev:ok, jeg trodde du snakket om den turboen som du fikk tilbake etter hastesaken på ACR jeg 
Snakket forsåvidt om både den og den jeg sendte inn.
Den jeg fikk skal på først, så skal muligens CT20 jeg sendte inn komme tilbake til pappa (hvis den noengang blir klar). Den jeg fikk var som Carlos Sainz CT26'en (de mente den var litt forskjellig innvendig fra GT4-CT26'en). Det som gjorde at den ikke ladet skikkelig før 4-4500 omdreininger fant jeg ut var feiljustert actuator stag. I praksis var det 2-3mm slakk i wastegateflappen som eksosen kunne snike seg forbi...
Dere som farter rundt på GT4-forum, hvor mye hk regner de med den orginale CT26 kan gi? Regner vel med det er som på MR2, men hvis de er forskjellige inni...?
På sikt er det jo HKS GT2835Pro'en som skal på da

-------------------------------------
'72 Celica (RA21/TA22)
Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20)
Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86)
Hachi'n
'83 Starlet (KP61)
Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z