Det var sikkert noen av dere som var i Arendal som fikk med seg at jeg ikke akkurat var strålende fornøyd med hvordan bilen funka etter ACR-turen, så her kommer en liten oppdatering....
Fikk rota meg til å ta en kompresjonstest her om fredagen og fikk bekreftet det jeg fryktet... sylinder nr.3 har ikke kompresjon!
Føler meg smågretten om dagen og stylingen som ligger og venter ble plutselig utsatt på ubestemt tid. Er nå på jakt etter sted å stå slik at jeg kan få skrudd ut motoren, åpnet opp og sett hva som har røket. Hvis noen her vet om noe eller hører om noe sted i Rogaland så gi lyd! (område Stavanger-Sola-Sandnes eller Lund)
Fikk rota meg til å ta en kompresjonstest her om fredagen og fikk bekreftet det jeg fryktet... sylinder nr.3 har ikke kompresjon!

Føler meg smågretten om dagen og stylingen som ligger og venter ble plutselig utsatt på ubestemt tid. Er nå på jakt etter sted å stå slik at jeg kan få skrudd ut motoren, åpnet opp og sett hva som har røket. Hvis noen her vet om noe eller hører om noe sted i Rogaland så gi lyd! (område Stavanger-Sola-Sandnes eller Lund)

Sist redigert av Morten den 28 des 2004 22:02, redigert 2 ganger totalt.
-------------------------------------
'72 Celica (RA21/TA22) Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20) Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86) Hachi'n
'83 Starlet (KP61) Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z
'72 Celica (RA21/TA22) Solskinnscruiseren
'94 MR2 Turbo (SW20) Lillegul
'87 Corolla bane/leke prosjekt (AE86) Hachi'n
'83 Starlet (KP61) Sølvpilen
'90 Starlet arbeids/vinter go-cart (EP81)
'83 Starlet delebil/impulskjøp (KP61)
'73 Datsun 240Z