Side 4 av 4

Legg innLagt inn:01 aug 2005 09:47
av @lpher
MKIV skrev:Da får jeg prøve og bytte om på slangene :?
Hmm...har konferert med mekanikeren min nå...og det ser ut til at det er vi som har koblet feil...igjen!! :D Skal prøve å koble om senere idag...and ill let you know åssen det går :)

Legg innLagt inn:01 aug 2005 17:46
av MKIV
Har prøvd og bytta men det hjalp ikke.

Legg innLagt inn:01 aug 2005 20:38
av @lpher
Det kan jeg tenke meg...for vi hadde ihvertfall kobla feil...og nå fungerer det som det skal hos meg ihvertfall :D Merkelige greier..."solenoiden" funka greit kobla feil vei og den gitt :D

Hmmm...men det funker altså ikke hos deg? Wierd...


Åssen innstillinger har du gjort da? Stilt den inn på AC? (og ikke WG?)
..og du har blokkert alle tilkoblinger som skal blokkeres?

Legg innLagt inn:01 aug 2005 22:40
av MKIV
Tja har vel lest "manualen"noen ganger og finner
at jeg har satt en slange mellom 1 og 2 og ikke cap dem
men det skulle vel ikke gjøre no.
Har den på :
MANUEL
AC
SET 50 har prøvd opp og ned
Gain 10 -------//-----------

Legg innLagt inn:01 aug 2005 23:07
av @lpher
MKIV skrev: Tja har vel lest "manualen"noen ganger og finner
at jeg har satt en slange mellom 1 og 2 og ikke cap dem
men det skulle vel ikke gjøre no.

Hmm...worth a shot kanskje? :) Det står ettertrykkelig at disse skal blokkeres :) Prøv å cap'e alle "løse ender" da? :)
MKIV skrev:
Har den på :
MANUEL
Check
MKIV skrev:
AC
Check
MKIV skrev:
SET 50 har prøvd opp og ned
Check...benytter 50 jeg også når svigermor eller tilsvarende skal sitte på :D
MKIV skrev:
Gain 10 -------//-----------
Check

Legg innLagt inn:01 aug 2005 23:21
av MKIV
Det går jo og prøve.Alt er jo "cap" både inngang
ug utgang til 1 og 2 så det skal jo ikke ha noe si men vet at
vis du drar av slangene på 1 og 2 så får du maks trykk
så det virker på samme måtte nå.Hadde jo håpa og få stilla trykket
litt "ned" da. :(

Legg innLagt inn:02 aug 2005 06:53
av @lpher
hmmm...viser den turbotrykket korrekt etc også?

Legg innLagt inn:04 aug 2005 21:01
av MKIV
Kan vel måle div med sbc hvis du har x ledninger kobla til.
Fortsatt 0 funk i sbc min.
Har du fått alt på plass?

Legg innLagt inn:04 aug 2005 22:55
av @lpher
MKIV skrev:Kan vel måle div med sbc hvis du har x ledninger kobla til.
Om du har powermeteret til SBC ID så kan du måle ganske så mye rart vistnok ja...men jeg tenkte nå mer på om den registrerer turbotrykk i det hele tatt hos deg? :)
MKIV skrev:
Fortsatt 0 funk i sbc min.
?
MKIV skrev:
Har du fått alt på plass?
Funker som fjell her ja :D Kjører 1,1Bar jeg nå....og må montere FDC før jeg kan nå målet på 1,2 (eventuelt med scramble på 1,3) :D

Sære greier dette gitt....må liksom lære meg å kjenne bilen på nytt :D Må være mye mer varsom på å holde meg under, eller over, 4500rpm når jeg forserer en sving nå! :D Hefter ikke åssen gir det er snakk om...bakdekkene sliter seg samma f jo!! :D Hmm...ser ut til at jeg må koste på meg litt dyrer bakdekk neste gang...med litt bedre klisterevne :D

Legg innLagt inn:05 aug 2005 07:30
av MKIV
Joda det virker som alt er ok men og just trykket
skjer det ikke no same hvor høyt lavt set/gain jeg prøver.
Kansje prøve manual kran. :?

Legg innLagt inn:05 aug 2005 11:18
av @lpher
MKIV skrev:Joda det virker som alt er ok men og just trykket
skjer det ikke no same hvor høyt lavt set/gain jeg prøver.
Kansje prøve manual kran. :?
Hmm....da vet jeg faktisk ikke jeg...uten å se det fysisk ihvertfall :)

Legg innLagt inn:06 aug 2005 10:45
av @lpher
MKIV: Har du blokkert slange 1 & 2 nå da?

Legg innLagt inn:09 aug 2005 16:27
av MKIV
Etter litt div testing som ikke ga no res
så"reset" ecu + sbc igjen og nå ser det ut som det
virker. :D :D :D :D
SET:75
GAIN:10

Legg innLagt inn:09 aug 2005 22:05
av @lpher
MKIV skrev:Etter litt div testing som ikke ga no res
så"reset" ecu + sbc igjen og nå ser det ut som det
virker. :D :D :D :D
SET:75
GAIN:10
Aha! Bra! :D

Har justert meg ned til SET: 70, GAIN: 26 jeg....da jeg ikke har hatt tid til å montere FCD enda :D