TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvilken boostcontroller?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #89345  av @lpher

Da er det vel på tide å se seg om etter en boostcontroller...utfordringa ligger i hvilken en man skal velge :)

Har snust endel på Greddy Profec B som ser ut til å kunne tilby meg det jeg vil ha :)

Kanskje noen her har noen forslag? :)

@lpher

#89394  av kennethx

Har du så mye penger, så det vel bare "go 4 it" :D

#89404  av pmg

har selv bestilt meg en HKS EVC 5
Sist redigert av pmg den 17 feb 2005 17:48, redigert 1 gang totalt.

#89405  av @lpher

kennethx skrev:Har du så mye penger, så det vel bare "go 4 it" :D
Profec B er jo rimelig den da :D

@lpher

#89406  av @lpher

pmg skrev:har selv bestilt meg en HKS EBC 5
Hvor mye, hvor og hvorfor? :D

@lpher

#89410  av pmg

fra statene, pakken er ikke sendt enda. men er vel ikke lenge til...
Den kommer vel på ca 5000kr + -

Skal bestille en del annet også...

#89412  av pmg

Alt annet i bilen er HKS

FCD VPC/GCC Ful rail osv osv
Alle instrumenter er oxo HKS

#89501  av @lpher

Hmmm...ikke dumt...skal ta en liten titt på den jeg :)

Nå skal ikke jeg "ta helt av" trimmessig da :) Skal beholde de originale turbo'ene...fjerne minst en cat...og lade rundt 1.0 tenker jeg...eventuelt 1.1 til 1.2 om/når jeg får satt den opp ordentlig på rulle :)

@lpher

#89507  av TOYPARTS

@lpher skrev:Hmmm...ikke dumt...skal ta en liten titt på den jeg :)

Nå skal ikke jeg "ta helt av" trimmessig da :) Skal beholde de originale turbo'ene...fjerne minst en cat...og lade rundt 1.0 tenker jeg...eventuelt 1.1 til 1.2 om/når jeg får satt den opp ordentlig på rulle :)

@lpher
http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.ph ... 566#103566

#89517  av Remi!

Jeg hadde en GReddy Profec B-Spec 2 Boostcontroller i min tidligere Mazda Mx-5 Turbo.... Denne fungerte utmerket! Jeg sammenlignet den med en kompis som hadde GReddy E-Manage, og Profec'en var mye mer stabil! GÃ¥ for den du! :D

#89535  av @lpher

Hmm...thanx...tempting ja :D

@lpher

#89596  av kennethx

Remi! skrev:Jeg hadde en GReddy Profec B-Spec 2 Boostcontroller i min tidligere Mazda Mx-5 Turbo.... Denne fungerte utmerket! Jeg sammenlignet den med en kompis som hadde GReddy E-Manage, og Profec'en var mye mer stabil! GÃ¥ for den du! :D
Hæ? Greddy E-Manage er jo til å stille fuel/tenning.

#89603  av funkes

Denne har jeg. Hva du kjøper spiller egentlig ikke så kjempemasse rolle.

#89647  av Remi!

kennethx skrev:
Remi! skrev:Jeg hadde en GReddy Profec B-Spec 2 Boostcontroller i min tidligere Mazda Mx-5 Turbo.... Denne fungerte utmerket! Jeg sammenlignet den med en kompis som hadde GReddy E-Manage, og Profec'en var mye mer stabil! GÃ¥ for den du! :D
:) Jepp, jeg vet at GReddy E-Manage er til å stille fuel/tenning, men det også en boostcontroller i denne. Denne boostcontrolleren var ikke helt stabil på den mx-5'n vi prøvde den på..... Kan jo være fordi fuel/tenning ikke var justert riktig også. :)

#89657  av kennethx

Remi! skrev:
kennethx skrev:
:) Jepp, jeg vet at GReddy E-Manage er til å stille fuel/tenning, men det også en boostcontroller i denne. Denne boostcontrolleren var ikke helt stabil på den mx-5'n vi prøvde den på..... Kan jo være fordi fuel/tenning ikke var justert riktig også. :)
E-Manage har en port for å koble til en boost kontroller, husker ikke hvilken type den er kompatibel med though. men jeg er enig i at om det er boost nivået du ønsker å kontrollere, så er E-Manage litt feil greie å kjøpe :D