TOYPARTS skrev:Var jo kult detteBILDER/VIDEO!!!???![]()
<-----Noen må jo jobbe

Jostein skrev:Jepp 09:00-TOYPARTS skrev:Var jo kult detteBILDER/VIDEO!!!???![]()
<-----Noen må jo jobbe
Mani@c skrev:ja stemmer det, den var sort, right? viste ikke det var noen herfra daspkstrp skrev:Bra, kanskje du kan ta noen bilder for meg da?Jeg skal tømme kameraet, så det er plass til mange bilder...Får satse på at det passer bedre neste gang da, som kristian er inne på
![]()
Har fått med meg en kompis med sin Mazda GT-F!?!Men han skal seff ikke kjøre da...
spkstrp skrev: ja stemmer det, den var sort, right? viste ikke det var noen herfra daHan er ikke herfra, men det er jeg... Og min GT4 er i 1000 deler nå, så da kjørte han...
Mani@c skrev:Ja var det jeg mente.. Menenh.. scheize snakk om ulv i fåreklærspkstrp skrev: ja stemmer det, den var sort, right? viste ikke det var noen herfra daHan er ikke herfra, men det er jeg... Og min GT4 er i 1000 deler nå, så da kjørte han...Men han har morsom bil han og; 323f med GT-R maskin og understell (vi har ikke bygget om til 4x4 men det kommer) Blir sikkert farlig på bane
spkstrp skrev:noen som tok bilde / har info av den sorte skylinen? er litt forelska nå jegDu kødder nå![]()