TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjøring pÃ¥ EikÃ¥s torsdag 21. april

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#102625  av TOYPARTS

Var jo kult dette 8) 8)

#102626  av Mr2 Mk2

TOYPARTS skrev:Var jo kult dette 8) 8)
BILDER/VIDEO!!!???
<-----Noen må jo jobbe :roll:

#102636  av TOYPARTS

Jostein skrev:
TOYPARTS skrev:Var jo kult dette 8) 8)
BILDER/VIDEO!!!???
<-----Noen må jo jobbe :roll:
Jepp 09:00- :?:

#102643  av CelicaTurbo

jepp, meget artig arrangement, mye frisk kjøring fra enkelte (noe som baneansvarlig dessverre ikke var fullt så glad for pga noe herjet gressmatte og mumlet noe om at vi kanskje ikke burde få leie banen flere ganger, men virket til å være i bedre humør når jeg dro derfra). Det virket som om de fleste var meget fornøyd med kjøringen og det var såpass få folk der at de fleste fikk nok i løpet av kvelden. For min del så må jeg ta litt feilsøk på bilen i morgen, kan virke som at høyre hjullager fremme havarerte ganske grundig etter lydene å dømme, mulig også at det er kommer litt luft i bremsevæsken og klossene er nedslitt. Får ta en titt på det i morgen i dagslys :lol:

#102679  av Turbotrille

Koste meg noe helt jævlig...

Begynte svakt, og syns en stund det var gøyere med Rekorden da jeg satset MYE hardere med den. :shock:

Men etter en stund ble jeg varmere og varmere i trøyen, og mindre og mindre redd for å ødelegge noe, så da ble det satset hardere og hardere, men det var ingenting som tok noe nevneverdig skade så alt er fryd og gammen. :D

Fikk filmet mye, så vi får satse på at KennethX ikke bruker altfor lang tid med redigering.

#102690  av Kjelliken

:D dette var jo en strålende dag og mye frisk kjøring på gutta. er speielt fonøyd med egen insatsen her såklart.

Vi fikk tatt tiden på enkelte biler og beste tiden til de vi fikk tattt tiden på kommer her under..

Kjelliken 0.48.15
Kennethx 0.48.32
Rikky 0.49.75
Ronny 0.49.81
Wilmann 0.50.27
S 14 0.50.57
Spkstrp 0.52.06
Svinball? 0.52.45
Celicaturbo 0.53.27
Turbotrille 0.57.76 ( men er sikker på at det gikke raskere på slutten av dagen..)

Fikk ikke målt alle og er ikke sikker på at alle navn er helt korekte rett meg hvis feil så kan vi ordne det etter hvert. bilder blir lagt ut i løpet av kvelden på http://www.flexifoto.no ellers finnes det allerede flere bilder ine på evo forumet under foto.

#102699  av spkstrp

ja var en veldig fin kveld. Fint vær, godt oppmøte og MYE banetid gjorde dette til en minneverdig helaften.. Kommer til å leve lenge på denne :D Bare synd det kanskje er siste gang med "vidunderet" :roll: Tror et hjullager har tatt kvelden på min bil også.. Men sånn er nå det :D

#102700  av spkstrp

Mani@c skrev:
spkstrp skrev:Bra, kanskje du kan ta noen bilder for meg da? :D Får satse på at det passer bedre neste gang da, som kristian er inne på ;)
Jeg skal tømme kameraet, så det er plass til mange bilder... ;)
Har fått med meg en kompis med sin Mazda GT-F!?! :lol: Men han skal seff ikke kjøre da...
ja stemmer det, den var sort, right? viste ikke det var noen herfra da :lol:

#102716  av kennethx

Dette var morro ja! Det ble i grunnen bare mer og mer gøy, at min beste runde tid ble satt i første runde sier jo i grunnen sitt.

Etter jeg satte demperene på myk forran og hard bak, så ble det en del bremsesladding, spesiellt i hårnålsvingen der man begynner på neste runde! GØY GØY GØY!

#102768  av Mani@c

spkstrp skrev: ja stemmer det, den var sort, right? viste ikke det var noen herfra da :lol:
Han er ikke herfra, men det er jeg... Og min GT4 er i 1000 deler nå, så da kjørte han... ;) Men han har morsom bil han og; 323f med GT-R maskin og understell (vi har ikke bygget om til 4x4 men det kommer) Blir sikkert farlig på bane :)

#103003  av 300ZX

Hvorfor i ¤%"¤% var det ingen som sa at det var tider inne i bildet???
Da kunne jeg ihvertfall kjørt en seriøs runde ;)

#103019  av spkstrp

noen som tok bilde / har info av den sorte skylinen? er litt forelska nå jeg :lol: 8)

#103020  av spkstrp

Mani@c skrev:
spkstrp skrev: ja stemmer det, den var sort, right? viste ikke det var noen herfra da :lol:
Han er ikke herfra, men det er jeg... Og min GT4 er i 1000 deler nå, så da kjørte han... ;) Men han har morsom bil han og; 323f med GT-R maskin og understell (vi har ikke bygget om til 4x4 men det kommer) Blir sikkert farlig på bane :)
Ja var det jeg mente.. Menenh.. scheize snakk om ulv i fåreklær :lol:

#103034  av NISMO

spkstrp skrev:noen som tok bilde / har info av den sorte skylinen? er litt forelska nå jeg :lol: 8)
Du kødder nå :shock:
Det er den mest råtne skylinen jeg har sett.
Tosk til fyr som kjører den også, så du ikke når han skulle "burne"?

Edit:
Info om bilen:
1 stk svidd clutch :roll: