TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 5

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #380963  av predator

atledreier skrev:4 timer på den lille minibanen er ille nok. Bare vent til du skal kjøre 9 timer på samme bane.... Det er regelrett tortur!
Ble mektig skuffa av cashene jeg dro inn etter 4 timer .. 189k :roll:
Wtf. 9 timer? Hvilket race er det da?
 #380968  av atledreier

Et av enduranceløpene som kommer utover.... latterlig å kjøre lange to løp på den lille drittbanen.
 #381057  av Tribalti

atledreier skrev:Jeg har en UrQuattro. Den er litt letta og trimma.

Har du en 3S-GE ('97 MR2 G-Limited) til overs kan vi bytte.

Fortsatt interesert i å bytte? :)
 #381062  av inzane2012

på det 9 timers løpet, kan du ta pauser der? save i en pitstop og komme tilbake senere?? ;)
 #381063  av atledreier

Kan ikke ta pauser i noen av løpene. Dvs, du kan pause PS3'en og stikke å pisse, men du kan ikke bruke den til noe annet.

Tribalti: Jeg har et par MR2 mkII etter hvert, men kan godt bytte UrQuattroen.
 #381064  av inzane2012

atledreier skrev:Kan ikke ta pauser i noen av løpene. Dvs, du kan pause PS3'en og stikke å pisse, men du kan ikke bruke den til noe annet.

Tribalti: Jeg har et par MR2 mkII etter hvert, men kan godt bytte UrQuattroen.
var det jeg tenkte meg... kommer til å bruke ei hel helg på å ta det 9 timers løpet da... men tror egentlig jeg driter i å ta det, med mindre premie bilen er en bil som går fra 0-1000 på 3 sekund, har så bra grep at mann skulle tro den gikk på skinner, og den kommer ut av tven og lager middag til meg mens jeg spiller...
 #381067  av Fred

Når jeg tok 4 timers løpet med mx5`n stod spillestasjon på ifra søndag til torsdag. Kjørte litt hver dag og bare satt den på pause resten av tiden. Bare venta på å komme hjem fra jobb siste dagen for å finne ut at strømmen hadde vært borte, hadde vært trevvli... Men gikk jo bra. Nesten ikke spillt noe etterpå da, så skal jeg ta et ni- timers løp nå, så orker jeg vel ikke spille mer før juletider...
 #381069  av mr2storbrua

http://www.ps3trophies.org/forum/gran-t ... vents.html

Her står det hvor mange runder motstanderen mest sannsynlig kommer til å rekke i løpet av tidsfristen. Dermed kan du bare kjøre like over det de gjør, og stanse rett forann mål. Så gjør du hva du vil en liten stund, og når tiden er gått ut kjører du bare over målstreken...
 #381079  av Ackrite

Da er jeg strax ferdig med b-spec endurance. har igjen kun et 24 timersløp =)
kan oxo meddele at det er en credit grense på 20 mill som jeg har nådd to ganger nå :P
og kommer til og nå den igjen snart.
så noen som trenger en bil eller noe?!
send meg en pm så kan du legge meg til så kjøper jeg den bilen til deg..
om prisen ikke er lattlig høy da. hadde ikke tenkt og blakke meg :P

Noen som har tatt b-spec historic challege race 2?
enda ikke greid det og jeg har 6 førere på lvl 34,34,34,34,36 og 33.
har en 3de plass med toyota 7.
 #381101  av celicapower

Ackrite skrev:Da er jeg strax ferdig med b-spec endurance. har igjen kun et 24 timersløp =)
kan oxo meddele at det er en credit grense på 20 mill som jeg har nådd to ganger nå :P

kunne godt tenkt meg en formel 1 bil :)
 #381102  av predator

Ackrite skrev:Da er jeg strax ferdig med b-spec endurance. har igjen kun et 24 timersløp =)

Kunne gjærne tenkt meg Den Supraen (med dekaler) Har sendt deg en Pm også :mrgreen:
 #381144  av Ackrite

celicapower skrev:hvilken bil har dere brukt på det der historical i expert ?
jeg har brukt toyota 7... men sliter med og vinne på siste bana! kommer på 3de jeg =(
en kompis av meg greide det akkurat med lvl 38 fører og toyota 7..
 #381145  av Ackrite

predator skrev:

Kunne gjærne tenkt meg Den Supraen (med dekaler) Har sendt deg en Pm også :mrgreen:

tenkte du på den tom's castrol supra? jeg har to av den :P pluss at jeg har en orginal rz =)
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34