TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gran Turismo 5

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #381188  av Noxan8

Noen screenere fra GT5... fåreløpig bare av 3sgt'en min
 #381212  av predator

B-Spec:
Hva i hule heite er vitsen med B-Spec?
Startet på det for noen dager siden.
Har ingen problem med å vinne de løpene der jeg kan velge de bilene med mange hk mere enn motstanderene, men da man må stille likt på startlinja mtp hk. (pickup challange etc) så sliter jeg.
Slik jeg har forstått opplegget, skal man gi føreren beskjed ved enten: mantain peace / overtake etc. Slik at han hverkene blir hot eller cold . Og jo mere beskjeder fyren får, så faller den physike helsa.
Prøvde pickup challange nå, og havner 10 pl 2 ganger på rad, selv om han hverken er hot eller cold i toppen :evil:
Jeg mener: Fyren har jo laaaange strekk han kan dra ut girene på, men hva gjør drittsekken, jo da. Ligger bak og slakker på gassen... :roll:
 #381219  av inzane2012

hehe, er ikke alltid det hjelper å mere hk enn motstanderne :)
jeg skulle ta det første veteran løpet ( det på amatør nivået og den fjellbana) med min buick spescial full trimmet, husker ikke helt i farten hvor mye det var, men det er MASSE :)

og han hadde ikke nubbesjangs på den lille svingete bana der... så endte opp med å bruke min jaguar e-type med 440hk :)
 #381284  av Ackrite

XJ13 Race Car '66 kan man bruke for og vinne historic challange med lett!! easy vinn =) :D :D
endelig! den har plaget meg lenge! og mange andre vet jeg.
du vinner bilen på Indy 500 endurance A-spec :D
 #381303  av predator

Ackrite skrev:XJ13 Race Car '66 kan man bruke for og vinne historic challange med lett!! easy vinn =) :D :D
Takker for oppl :mrgreen: Prøve senere i dag ... :)
 #381313  av Ackrite

predator skrev:
Ackrite skrev:XJ13 Race Car '66 kan man bruke for og vinne historic challange med lett!! easy vinn =) :D :D
Takker for oppl :mrgreen: Prøve senere i dag ... :)
Husk og sette på større turbo =)
og jeg måtte konstant passe på føreren min somer på lvl 36 =)
vant med 10 sek =)
 #381315  av predator

Ser en større oppdatering er på vei :mrgreen: Spent nå ja..hehe.
Men en ting jeg lurer på.
Jeg har bare kommet til levl 9 på b-spec.
Har vunne alle race , minus ett som jeg slutta for jeg så det var ikke vits i å fortsette (lå på 12pl)
Men fram til saken : Hvorfor er den pila ved hjelmen, hva den skal illustriere? peker på skrå nedover. Trodde etter så masse siere , at den var på vei opp jeg da, men nei da.. Samt, ser også jeg har veldig dårlig psyke på sjåføren. :lol: Når løpene er ferdig, ser jeg at det øverste blå streken (husker ikke helt hva den viste, var det psykisk?) den bruker iallefall å ligge på midten.
Og den nr2 er somregel på topp.
Men enda så stiger ikke de totale verdiene.. :roll:
Jaja, hehe.. Er jo lang vei igjen, så kan hende de stiger senere :lol:
 #381317  av Ackrite

predator skrev:Ser en større oppdatering er på vei :mrgreen: Spent nå ja..hehe.
Har vunne alle race , minus ett som jeg slutta for jeg så det var ikke vits i å fortsette (lå på 12pl)
Men fram til saken : Hvorfor er den pila ved hjelmen, hva den skal illustriere? peker på skrå nedover. Trodde etter så masse siere , at den var på vei opp jeg da, men nei da.. Samt, ser også jeg har veldig dårlig psyke på sjåføren. :lol: Når løpene er ferdig, ser jeg at det øverste blå streken (husker ikke helt hva den viste, var det psykisk?) den bruker iallefall å ligge på midten.

Den pilen ved hjelpen er progress.. om han "lærer" fort eller ikke.. peken den ned går det lenger tid og levle han.. ikke noe du kan gjøre noe med.
psyken og det fysiske blir bedre etter som han stiger i level.
hvor sterk han er kan du gjøre noe med selv når du "lager" sjåføren. bare se etter en som er sterk.
hvor fort føreren stiger kommer ann på vansklighetsgraden på løpet du kjører. jeg satte en lvl 0 fører i et av endurace løpene og han steg med 16 levler.
noe jeg anbefaler er og lage kun en fører som er cool. en som er veldig hot og resten kan ligge mellom nøytral og hot et sted.
på endurance løpene bruk den coole og den hotte.. varier mellom de andre =)
 #381323  av predator

Ackrite skrev:
predator skrev:Ser en større oppdatering er på vei :mrgreen: Spent nå ja..hehe.
Oki, har "laget" bare en fører jeg :lol:

Den pilen ved hjelpen er progress.. om han "lærer" fort eller ikke.. peken den ned går det lenger tid og levle han.. ikke noe du kan gjøre noe med.
psyken og det fysiske blir bedre etter som han stiger i level.
hvor sterk han er kan du gjøre noe med selv når du "lager" sjåføren. bare se etter en som er sterk.
hvor fort føreren stiger kommer ann på vansklighetsgraden på løpet du kjører. jeg satte en lvl 0 fører i et av endurace løpene og han steg med 16 levler.
noe jeg anbefaler er og lage kun en fører som er cool. en som er veldig hot og resten kan ligge mellom nøytral og hot et sted.
på endurance løpene bruk den coole og den hotte.. varier mellom de andre =)
 #381325  av Ackrite

du får mulighet til og lage flere etterhvert som du går opp i level på b-spec. men du trenger kun to frem til endurance løpene.
 #381331  av predator

Hva har du stilt inn spissing og camber på ? Tenker på den Jaguaren i Historic løpet.
Kommer bare på 2.plass på bane 2. 2-3sek etter han HVER gang.. :lol:
 #381540  av Ackrite

predator skrev:Hva har du stilt inn spissing og camber på ? Tenker på den Jaguaren i Historic løpet.
Kommer bare på 2.plass på bane 2. 2-3sek etter han HVER gang.. :lol:
Transmission: Max Speed: 250KM/H - 155 MPH (or closest)
Suspension: Toe Angle Rear: 0,0
Everything else: Default
 #381678  av Ackrite

Hva syns folket om de nye oppgraderingene ??
jeg syns de er drit bra egt =)
 #381687  av magnesmurf

Må sjekkes ut.. Har ikke spilt på noen dager.

Hva består de av?
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34