endelig fått surra meg til å kjøre GT all stars og Like the Wind løpa... prøvde jo først på All Stars med corvetta som flere her inne mente skulle gå fint ann å bruke, men etter å ha prøvd ett par ganger, og aldri komt høyere enn 3. plass ga jeg rett og slett faen i å prøve igjen, den vetta var rett og slett skikkelig dritt å kjøre...
så jeg tenkte, jaja, vi får prøve den på like the wind, som sagt så gjort... ett par oppvarmingsrunder på første løpet og det var i boks, så var det litt mer tricky med det siste løpet men klarte å vinne med 92hundredeler så da var minoltaen endelig min, av å hive på den største turboen, og vips så var All Stars reine barneskirennet, for å bruke northugs ord
nei, den vetta tror jeg vertfall at jeg legger på hylla, makan til forferdelig bil å kjøre...
kjørte forresten og inn på 6.52 på ringen med minoltaen, og jeg virkelig hater å kjøre på den bana, bruke sikkert mer tid på gresset enn på asfalten, så kan tenke meg at hadde jeg klart å kjørt den bana skikkelig så burde jeg lett komt under 6.30