TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's SW20 (Smokey)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #444049  av ArildM

Jaaa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #444078  av hmsilset

Smokey fikk ny frontrute ikke lenge før du kjøpte den tror jeg.Var stoor steinsprut som brakk mere opp etter litt snø/vekt oppå. Er veldig glad jeg solgte til deg :) Begynner å se temmelig bra ut nå!!

Skvettlapper er det bare å smøre inn ett tynt lag med owatrol polytrol på for å få akkurat den fargen den skal ha om den er plastkontakt meg for detaljer senere om det trengs.Er den av gummi så er swissvax seal feed veldig bra.
 #444081  av magnesmurf

Skvettlappene er plast.
Fungerer greit med både polytrol og "black wow" på de, for å gi de skikkelig sort skinnende farge.

Begynner å se skikkelig snasent ut :D
 #444083  av ArildM

Takk for innspill og skryt begge to :) Frontruta var jo ganske ny, men som sagt dårlig limt, men det blir bra nå. Knut og co var litt uheldige under montering, så da får jeg ny uten kostnad. Greit med tips om hvordan jeg holder skvettlappene svarte og fine :)
Smokey har det bra, og skal ha det videre bra i mitt eie :) Greit med skvettlapper også, sparer seg for mye skitt og sparer lakken litt. samtidig som det er kult med litt svarte detaljer for å skape kontrast :)

Gikk opp til kasko i dag, 4200,- i året var ikke ille 8)
1. August i dag, om 18 dager er jeg i Latvia :mrgreen: 8) :mrgreen: 8)
 #444087  av ArildM

Da er vi i alle fall 2stk :mrgreen:
 #444550  av ArildM

Back home etter 120mils reise i går :)
Lærte meg et par ting:
- 3.gen 3sgte når toppfart alt for fort i rette omgivelser. Passerte en BMW som yppa seg lett.
- Vannplaning i 120 "ish" er ekkelt
- Nye targatakpakninger er jævlig digg! Null lekkasjer, null vindstøy!
- Mulig innbillning men speedflappene foran hjalp meeget mye, stabil som bare pokker i fart nå :)

#444552  av RuneÃ¥dl

Strøøøøøøkent!! Gratulerer :mrgreen: :mrgreen:
 #444553  av Zepticon

Mangler siste utgaven nå, i rødden også... Fin pendlerbil ;)
 #444554  av celicat23

MK3? Det blir som å si at "jeg fikk med 2 fine modeller hjem, men jeg skulle gjerne hatt med hu feite venninna deres med downs også" :lol:
 #444555  av ArildM

Takk takk alle :-) mk3 blir det nok ikke med det første :-) mk3 er ikke så pen som standard, og den minst praktiske, med mest rare feil :-)

Oppdaga en liiten fargeforskjell på dørene og frontleppa i dag. Litt skuff :?
Skal snakke med Knut. Synd det ikke ble oppdaget før, ser det nå på flere bilder underveis.
Er litt sånn når man vet det er noe klarer man ikke tenke på noe annet :?

Må se på det på nytt i morgen.
 #444556  av Zepticon

er det mellom døra, og baksjermen? ser ut som døra er mørkere på bildet over i hvertfall.
 #444557  av ArildM

Begge dørene og leppa foran er bittelitt mørkere, så det godt utpå kveldinga, ikke så godt når det var lyst og den var halskitten. Skal ta det opp med Knut så finner vi nok en løsning :) er vel mest pirk, men jeg er for perfeksjonist til å slå meg til ro med dette. På en annen side er det mye som skjer mtp huskjøp, fltting osv, så jeg har ikke tid å stresse så mye med dette. Ordner seg :) bilen er jo dønn strøken ellers nå :)
 #444561  av magnesmurf

Strøkent! 8)
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 74