Re: Magnes nye mr2 turbo prosjekt.
Legg innLagt inn:01 sep 2020 17:36
Najs!
Er vel ganske lette også de der? Det blir jo aldri feil
Er vel ganske lette også de der? Det blir jo aldri feil

Toyota Sportscar - Owners Group Norway
http://www.ts-ogn.no/phpBB3/
lasse skrev:Najs!Har ikke veid de, men de skal absolutt tilhøre klassen av lettere hjul.
Er vel ganske lette også de der? Det blir jo aldri feil
ArildM skrev:Finfin plassering det derDa kunne toyota designet en pakning som aldri begynner å svette![]()
![]()
Toyota designet det vel slik at du aldri strengt tatt behøver å skifte den tipper jeg
ArildM skrev:Fjernet IMG taggene, bildene dukket ikke opp her. Kom opp greit ved å trykke på lenkenDu må nok få deg en skikkelig sånn der EDB-Maskin
Makk skrev:https://scontent.ftrd1-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5F76F903Stor forskjell på gen3 og gen2. Gen3 har 2delt oljepanne. Og skruer til oljepumpa gjennom den øverste delen av bunnpanne.
https://scontent.ftrd1-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5F785ADA
Ser det ikke noenlunde slik ut hos deg også da?
På Gen 2 kan man ta ut hele greia uten å ta av panne, men den delen du egentlig vil til (pumpa) kan du ta av uten å fjerne hele greia, du ser den separert fra det store "lokket" her på bildet mitt.
Jeg vet det er annerledes på gen 3, men pumpa sitter på samme sted.
Blueprint deler her var bare skvip hos meg, så jeg tok pakningene og simmerringen å overhalte min egen pumpe sånn, leverer riktig trykk
Makk skrev:Vel en får se det positive i alt, nå kan du skifte clutchen din og få deg moroso oljepanne i samme slengenHadde vært greit å vite hvilken motor jeg skal bruke, før jeg begynner å herje med clutchen