Drafter skrev:vanskelig å si utifra en tegning men tror det ser bedre ut at vinga dekker hele bakparten langs sidelinjene og opp
Har prøvd å tenke ut en bra løsning for å få til det du sier der, men det gjør støpeformen veldig vanskelig. Spørs om jeg får det til
ArildM skrev:Blir litt omvei med eksosen da?
Diffuseren får vel samtidig ikke noen kjempefunksjon?
Spesiell løsning, men alt som er unikt er jo spennende. Vet ikke hva de kommer til å si om du skal på Eu kontroll og du har lagt opp eksosen slikt. Sikkert en eller annen regel du bryter (slik som at folk som går og sykler kan brenne seg på eksospottene dine ellerno
).
Får se hvordan eksosen utvikler seg, trenger ikke å bli så stor omvei, siden lyddemperen blir plassert høyere, men det blir artig å se

Kjempefunksjon får den ikke, men den bedrer strømningssituasjonen, til og med en bonus mtp vindstøy
Tror det går greit, er jo mange superbiler som har eksosen i samme høyde, og jeg så ikke noe om det i kjøretøysforskriften. (Må sjekke litt nermere)
Zepticon skrev:Nøyaktig hvilken funksjon er det du forestiller deg at den diffusern skal ha?
Tenker at den skal ha en mild
stabiliserende funksjon i høy fart sammen med flat underbody, pluss at den så klart (og som oftest) skal se bra ut
Er så klart ikke av time attack kaliber, men det er heller ikke meningen
Skal se hva som går an å endre på i morgen (senere i dag) så blir det vel en ny tegning
