er jo ostepopp og sjokolade som er tingen, aller helst den melkesjokolade nonstoppen:)
Fortune Favors The Brave
lexusmann skrev:Liker best mørk sjokolade jeg, selv om jeg kjøper vanlig av og til også...har fått litt dilla på den Walters mandler til Freia....når det kommer til toblerone så er det jo den hvite som er best da!!!![]()
har mørk Toblerone i kjøleskapet som fattern fikk tak i til meg på danskebåten...men dette preiket om sjokolade fikk meg til å hente en Snickers, hehe...
ina skrev:den beste tobleronen finner jeg ikke lenger... tror det var blå pakning... lyst sjokolade med hvit i midten...Den var skikkelig god den
hmsilset skrev:den tror jeg du får i den der assorterte toblerone eska:) der har du vanlig, rød, blå, sort og hvit i:)ina skrev:den beste tobleronen finner jeg ikke lenger... tror det var blå pakning... lyst sjokolade med hvit i midten...Den var skikkelig god den
bose skrev:Rundkjøring er gøy i pissregn! Helt til kontraen kommerCarina'en også får kjørt seg nå!!![]()
![]()
Fikk sparka litt grus om lå i grøfta i samma slengen
bose skrev:Skål for faen i helvete!!!skååål din måsadott:) Sett på oslolosen på youtube skjønner du,og da kan det bli brukt mange rare ordTurborg og Tequila er tingen
bose skrev:Tuborg og Tequila er ikke fult så kult lengre...Du må da finne noe hunnkjønn i en by da![]()
Ikke fikk jeg med no hunnkjønn heller... nei makan.![]()
bortkasta natt