TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's AW11 (Bandit)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #430823  av ArildM

Ta kontakt med Børge Pettersen for å få bilder av bilen sin hvis noen vil ha :) Han har av 99% av bilene som var der :)
 #431319  av ArildM

Etter samråd med lakkerer blir bilen rød, årsaken er at det blir for mye jobb å lakkere motorrommet orange.

Her er litt bilder:

Plumley mod underveis :)

Tatt av døra pga slakke i dørhengsler, som igjen tok borti stylinga.

Såvidt fått kontakt med N2O tuning som skal levere Coilovere med TüV, samt at jeg er på leit etter old school recaro fra Hilux Surf i Japan, har en litt kul plan på interiøret 8)

Må bare si at dette er over all forventning, konstant dialog med Knut, får bilder nesten daglig, og prisen er meget kurrant!
Smokey skal garantert nedover neste år!
 #431340  av MR2i

Åhå.. dette blir gøy å følge med på.. :)
 #431345  av ArildM

Takk takk :) Blir spennende å se videre fremgang her :) Gleder meg som en unge :)
Er veldig i tvil på interiøret nå da, skal jeg trekke opp ting, eller beholde ting originalt?
 #431354  av ArildM

Nice! Det har jeg faktisk ikke fått med meg! Høres bra ut MTP sittekomfort :)
Hvor fikk du tak i dine? :D
 #431365  av ArildM

Ganske bra fremgang :) Men tross alt ikke så mange uker til jeg skal å hente bilen heller :mrgreen:
Bilde
Bilde
Bilde

Bakskjermene er definitivt den største utfordringen med denne. Positivt at det ikke er så mye annet, men det blir storjobb.
Ellers skal de forsøke å reparere dørhengslene på et mekanisk verksted, da nye var svindyre :wink:
 #431367  av Mr2mr2

Ser jo bra ut dette :)

om du får biler/ får vite hvordan de overhaler hengslene kunne jeg tenkt meg å få litt info. er en jobb jeg burde ha gjort med mine ;)
 #431368  av ArildM

Takk :)Har trua jeg :D
De skulle i alle fall gjøre et forsøk mtp hengslene :)
 #431370  av Mr2mr2

Tipper du sitter å koser deg framfor pc-en og tenker på at du sliper å gjøre akkurat karroseriarbeidet? jeg sitter iallefall å tenker at du er heldig som slipper unna det :P
 #431371  av ArildM

Haha, hoff ja, glad for at jeg slipper det :mrgreen:
Tenker jeg tar den årlige tannlegetimen min når jeg skal dit i August, neste år tar jeg laseroperasjon for øynene samtidig som jeg er der med Smokey. Koster ca 10 lapper der nede, har en Onkel som tok 7dagers tur med Laseroperasjon, kosta 14lapper for hele turen inkl hotell og flybiletter.
 #431372  av Mr2mr2

Virker som det er populært å feriere i polen for tiden :)

kjenner et par som har/skal reise til Gdansk på ferie. Billig feriested iallefall :)
 #431373  av ArildM

Polen og Latvia er to helt forskjellige land :wink:
 #431374  av Mr2mr2

forsåvidt klar over det, men går i det samme :P

Billig begge steder :P
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 76