Corolla T Sport skrev:Ja, det er nøyaktig samme motor som i en Celica T sport. Lettere å skjønne når det er på norsk, veldig mange utrykk osv som kanskje ikke er lett å skjønne for en som ikke er mekaniker på de utlandske sidene.
Helt enig med deg der

har ekstremt lyst på turbo i min også, hadde dratt litt på lavere turtall og sånt, pluss en go del mer hester

Eksosen må nok tilpasses litt (men det veit du vel), og ved innsuget... Men sånn ellers så veit jeg ikek hva som trengs... Trur kanskje at du ikke trenger så mye annet... Kan bli dyrt hvis du må bytte stempeler og sånt
Noen som har link til et amrikansk forum?
Eneste som stopper meg for å sette på turbo er at jeg for eksempel sånn som på tirsdan ikke hadde fått gratis hjelp, hadde blitt så sinsykt dyrt hvis det her hadde skjedd uten garantier og sånt i behold...
Har fått låne bil nå, har ikke sett den enda så veit ikke hvordan den er, men trur det er en sliten corolla som vi har lånt før

De på funmark sa i dag at den var skjært, hva de legger under det lurer jeg litt på... For de har vist bestilt deler, noe som vil si at ikke hele motorn må byttas ihvertfall

Sikkert ikke så ille, men de trur vel ikke at det sitter en på andre sia som bryr seg om hva som har skjedd

Men jeg skjønner fortsatt ikke hvordan det kan ha skjedd, må ha vært en fabrikk feil eller no sånt... Bilen er jo ikk emer enn 3 månder gammel, og jeg har jo ikke skrudd på noe under der en gang... Den har hatt litt fart og sånt, men bilen er jo lagd for det, og det virker jo som om de tåler det nedi tyskland ihvertfall

Kjørte ganske rolig de først kilometerne også, så er ikke innkjøringa som er helt kake heller... Har hatt ekstremt uflaks i det siste
EDIT: Turbo til folket
http://www.turbo-kits.com/corolla_turbo_kits.html