TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prøvekjøring IS200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

#152852  av larspronne

Bilde

mener det stemmer ganske bra det ja...

#152911  av lexusmann

Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã…Ã… mamma!!!!! :D
Det bildet der vekker minner... Riktignok hadde jeg ikke min oppe i riktig så mye... :wink: Men var ikke langt ifra en gang, heh....
Ser på måleren at det går ganske mye suppe gjennom også... :twisted:

#152924  av @lpher

lexusmann skrev: Ser på måleren at det går ganske mye suppe gjennom også... :twisted:
Himmel! :D ...glad det ikke er sånn måler i Supran! :D

#159847  av Rolfis

Dersom noen vet om en IS200 til salgs så rop ut!! Har jo de som ligger på finn.no og autodb, men er liksom ingen av de som er "den riktige" 8)
Er i utgangspunktet på utkikk etter Sports-utgaven med sort del-skinn interiør.
Har solgt Celica'n så må finne ny bil nå :D

#159884  av dca

har svart på pm:)

#159889  av TheStig

oj, 160 i 4 gir var ikke mye nei. Tydlig at de prøver å hente mest mulig aks gjennom den "lille" motoren

#159944  av lexusmann

Rolfis skrev:Dersom noen vet om en IS200 til salgs så rop ut!! Har jo de som ligger på finn.no og autodb, men er liksom ingen av de som er "den riktige" 8)
Er i utgangspunktet på utkikk etter Sports-utgaven med sort del-skinn interiør.
Har solgt Celica'n så må finne ny bil nå :D
Hva er "riktig" da?? må vel få med det også...

#159963  av Rolfis

Hehe, var kanskje litt dårlig formulert, men det jeg mente var at jeg ikke har funnet kombinasjonen riktig bil til riktig pris :wink:

#159969  av @lpher

Rolfis skrev:Hehe, var kanskje litt dårlig formulert, men det jeg mente var at jeg ikke har funnet kombinasjonen riktig bil til riktig pris :wink:
Take your time...dont rush it .) SÃ¥ vil akkurat "din" bil dukke opp etterhvert :) ...but i guess you allready knew that? :D

#159972  av Rolfis

Har det ikke kjempetravelt, men er litt kjedelig å race rundt i faren sin Opel Signum.. :wink:

#160048  av dca

tenk kanskje på å importere!?
større sjanse for å få med navi! den fungerer vel ikke i norge men er mye penere å se på!

ellers er jo jeg åpen for bud! 8)

#160174  av Rolfis

Får de ikke noe billigere med å importere fra f.eks Tyskland. Dette fordi det går relativt få der og de ligger derfor ganske høyt i pris.

#160195  av dca

får de ikke no særlig billigere nei..men utvalget er likevel MYE større enn her i norge!+ at de har tv skjerm på dasj de fleste der!

#160265  av larspronne

du får vurdere min litt lengre ut på våren da.

Sort sport med TTE fjærsett og flere goodies...
 #160377  av Rolfis

Da var ny bil på plass :D
2000mod Sort IS Sport med manuell og skinnint :twisted:
Får den på tirsdag, gleder meg :P