TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Viktig info om utstillingsplasser Gatebil VÃ¥ler 26-28/5-06

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#174061  av Neemi

Fikk mail fra Gatebil i dag.
Klubben er påmeldt med 36 stk så langt, og jeg håper alle kommer med :)
Jeg skal forsøke å finne ut av hvordan det er med påmeldingen og utseendelse av beviser.
Her kommer litt info om selve treffet:

Gatebil har gleden av å ønske deg velkommen til årets første treff på Vålerbanen. Her finner du litt info som kan være nytting for å deg som skal stille ut/prøve bilen din på banen. Vi håper du får en fin helg med mange spektakulære opplevelser.

Generelt/ankomst:
Dette adgangspasset sørger for at du får bilen enkelt inn på treffområdet. Plasseres i venstre del av front/siderute. Bør ligge synlig hele treffet, da dette er din bils ID ved bedømming og lignende. Billetter er en fordel å kjøpe på Billettservice/Posten i forkant. Da slipper du å stå i kø for å gjøre dette ved ankomst til treffet. Vaskeplass på høyre side etter innkjøring( bak grønt stort bygg)
Banekjøring:
Her må man være raskt ute og melde seg på i sekretariatet. Etter å ha betalt der må bilen gjennom en teknisk kontroll (denne holder til i gul garasje bak sykestue, 20m forbi line-up). Veitrafikkloven gjelder ved kjøring på banen. Ingen uregistrert kjøring tillates. Bilen må være registrert og i GOD stand. Karosseriet må være rettet og lakkert, uten synlige defekter.
Husk; førerkort, vognkort og skilter av godkjent type med oblater.
Treff:
All kjøring i depot skjer i gangfart. Ingen spinning el. Dette medfører bortvisning fra treffet. Billetter refunderes ikke. Kjøring med mopeder, ATV, go-ped er forbudt. (Unntatt Gatebils CREW med gul vest). Vis hensyn til andre og andres eiendeler. Fyll og drikking på treffområdet medfører bortvisning. Ingen får oppholde seg på treffområdet etter stengetid. Camping tillates ikke på treffområdet. Stor camp med aktiviteter like utenfor treffet.

Sjekk ut http://www.gatebil.no for siste oppdateringer om program og aktiviteter.

Vel møtt!

Mvh
Gatebil
Espen Aardalsbakke

#174142  av hybris

Jeg har heller ikke fått noe tror jeg... :? Skal jeg motta noe på mail som jeg må vise frem for å få stilt ut? hvaskjera? Litt uoversiktlig konsept i år?

#174211  av hybris

Hm, i dag fikk jeg visst utstillingsnummer i posten, så da var vel alt greit likevel da. :) Det tok tid gitt.

#174232  av sw20

@lpher skrev:
sw20 skrev: saker da! 8) ¨ Ka meines det med å bli Plukka ut??? :?:
Cool :) Have no idea...men det ser ut til at de fleste tror du må over 400hk etc. for å bli "vurdert" ...noe jeg regner med du kan avkrefte? :D
har vel ikkje 400hk du heller?? eller :wink:
eineste som e dritt no e at e ikkje får begynt på sterion før treffet begynner... men men.. :x

#174252  av Rollaole

Fikk påmeldings nummeret idag! :)
Bra dem ikke bare prioriterer 400hester ++ :P

#174260  av Andy_Celica

Jeg fikk oxo nr. selv om jeg ikke får møtt opp da! så det er litt kjipt da!

#174261  av @lpher

Andy_Celica skrev:Jeg fikk oxo nr. selv om jeg ikke får møtt opp da! så det er litt kjipt da!
Da bør du ihvertfall melde ifra snarest...så kan det hende noen andre får plass? :wink:

#174274  av dca

uhhmmm...jeg har ikke fått no ennå! DAMN! :?

#174277  av Andy_Celica

Eller så kan jeg bare sende det til noen på forumet hvis de ikke får noen plass!

#174285  av sindrejl

jeg fikk også nr idag :P ble litt happy over at jeg ble "godtatt" likevel :P

#174315  av Neemi

Dere som har meldt dere på og ikke fått nummer, send meg en pm med fullt navn og type bil dere er påmeldt med, så skal jeg sjekke listen jeg har fått fra ts-ogn.

Alle 36 påmeldte jeg har fått på liste har fått plass :)

#174319  av @lpher

Andy_Celica skrev:Eller så kan jeg bare sende det til noen på forumet hvis de ikke får noen plass!
Enda bedre :)

#174321  av @lpher

sindrejl skrev:jeg fikk også nr idag :P ble litt happy over at jeg ble "godtatt" likevel :P
Cool...menneh...du blir jo sikkert plassert sammen med resten av azma-gjengen du nå da? :mrgreen:

#174327  av @lpher

Neemi skrev:
Alle 36 påmeldte jeg har fått på liste har fått plass :)
Se dær ja :D

#174353  av sindrejl

@lpher skrev:
sindrejl skrev:jeg fikk også nr idag :P ble litt happy over at jeg ble "godtatt" likevel :P
Cool...menneh...du blir jo sikkert plassert sammen med resten av azma-gjengen du nå da? :mrgreen:
spørs.. som sagt er jeg usikker på om budsjettet rekker til gatebil og acr.. så heller acr enn gatebil :P driter i Helene Rask og babsa, men banekjøring gillar jag :P
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7