Fikk mail fra Gatebil i dag.
Klubben er påmeldt med 36 stk så langt, og jeg håper alle kommer med
Jeg skal forsøke å finne ut av hvordan det er med påmeldingen og utseendelse av beviser.
Her kommer litt info om selve treffet:
Klubben er påmeldt med 36 stk så langt, og jeg håper alle kommer med

Jeg skal forsøke å finne ut av hvordan det er med påmeldingen og utseendelse av beviser.
Her kommer litt info om selve treffet:
Gatebil har gleden av å ønske deg velkommen til årets første treff på Vålerbanen. Her finner du litt info som kan være nytting for å deg som skal stille ut/prøve bilen din på banen. Vi håper du får en fin helg med mange spektakulære opplevelser.
Generelt/ankomst:
Dette adgangspasset sørger for at du får bilen enkelt inn på treffområdet. Plasseres i venstre del av front/siderute. Bør ligge synlig hele treffet, da dette er din bils ID ved bedømming og lignende. Billetter er en fordel å kjøpe på Billettservice/Posten i forkant. Da slipper du å stå i kø for å gjøre dette ved ankomst til treffet. Vaskeplass på høyre side etter innkjøring( bak grønt stort bygg)
Banekjøring:
Her må man være raskt ute og melde seg på i sekretariatet. Etter å ha betalt der må bilen gjennom en teknisk kontroll (denne holder til i gul garasje bak sykestue, 20m forbi line-up). Veitrafikkloven gjelder ved kjøring på banen. Ingen uregistrert kjøring tillates. Bilen må være registrert og i GOD stand. Karosseriet må være rettet og lakkert, uten synlige defekter.
Husk; førerkort, vognkort og skilter av godkjent type med oblater.
Treff:
All kjøring i depot skjer i gangfart. Ingen spinning el. Dette medfører bortvisning fra treffet. Billetter refunderes ikke. Kjøring med mopeder, ATV, go-ped er forbudt. (Unntatt Gatebils CREW med gul vest). Vis hensyn til andre og andres eiendeler. Fyll og drikking på treffområdet medfører bortvisning. Ingen får oppholde seg på treffområdet etter stengetid. Camping tillates ikke på treffområdet. Stor camp med aktiviteter like utenfor treffet.
Sjekk ut http://www.gatebil.no for siste oppdateringer om program og aktiviteter.
Vel møtt!
Mvh
Gatebil
Espen Aardalsbakke