TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Viktig info om utstillingsplasser Gatebil VÃ¥ler 26-28/5-06

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #157024  av Neemi

Hei alle

Viktig at alle dere som vil stille ut bilen deres på Gatbil Våler 26-28/5-06 leser og følger dette da dee må melde dere på selv: http://www.gatebil.no/index.php?id=736&pageid=116

Jeg har allerede satt meg opp som ansvarlig for utstillingen, da jeg var ansvarlig for dette i 2005. Dersom noen har innvendinger så send meg gjerne en pm.

Har dere noen spørsmål så svar gjerne i denne tråden eller send en pm.
Jeg svarer så godt jeg kan.

Carina

#157069  av Turbotrille

Og som en oppfordring til admins så burde denne tråden legges sticky... :)

#157075  av hybris

Hm. må huske å legge det i kalenderen da. synes det var litt kort periode man kunne melde seg på.

#157104  av Turbotrille

20. mars til 5. mai er jo faktisk 7 uker da..
Og om det skal fungere med å sende adganstegn til alle innen fristen så bør vel påmeldingen være avsluttet så lenge før treffet slik at alle kan få sine adgangstegn..
Og med tanke på at dette er helt nytt så er det vel greit at informasjonen kommer såpass tidlig, slik at de som skal på treffet får det med seg..

Tror dette vil bli bra jeg.. :)

#157538  av sw20

regn med meg... men veit ikkje om det blir med corolan eler mr2en??
men kor e det vi melde oss på?? tror ikkje sida funka heilt?

#157554  av Morten

sw20 skrev:regn med meg... men veit ikkje om det blir med corolan eler mr2en??
men kor e det vi melde oss på?? tror ikkje sida funka heilt?
Quote:
"PÃ¥melding:
Fra 20. mars til 5.mai vil det ligge påmeldingsskjema på nettsidene til Gatebil for treffet på Vålerbanen 26.-28. mai."

#157710  av sw20

oki
forstod det slik at e burde melde meg på no??+ men men.. :oops:

#164008  av dca

mulig det er jeg som er blind..men står det noen steds hva det koster å stille ut bilen?

#164017  av Rollaole

Trur det er rundt 350kr?
Trur det blir for inngang og utstilling rundt 450-500kr??

#164149  av tommis

Noen som vet hva reglene er for de som skal kjøre på banen?

#164616  av @lpher

Da er jeg også påmeldt! :D ...hadde vel egentlig ikke tenkt meg nedover...meeeen Elin drev massiv lobbyvirksomhet overfor min bedre halvdel nå i helga...slik at det ser ut til at både jeg og madammen tar turen nedover :) So...a big thanx til Elin...for pulling that one off! ...i really didnt see that one comming! :D ...og jeg må også takke for tilbudet om tak over hodet i den helga :wink: (PS! 90cm seng går fint det å! :D)

Vi må jo liksom nedover for å heie på Are når'n skal knuse "de andre" på banen i Gatebil Extreme klassen! :D

#165510  av sindrejl

jeg også meldte meg på for en del dager siden faktisk :D er det noen som kan hjelpe meg med tak over hodet? :)

#165521  av Rollaole

Blir vel telt eller biltak over hue på meg.. :P

#165576  av VeilSide

Jeg er påmeldt med Sandnes & Stavanger Gatebilklubb men jeg er rimelig usikker på hvor mange vi blir. Regner med at vist vi blir for få så blir jeg sikkert putta med dere ;)

#166159  av Johnny_Bravo

mulig jeg er helt på jordet her men jeg trenger å få avklart en ting, Skal vi melde oss på Gatebilsidene også ordner nemi for at vi blir samlet på ett sted eller skal vi melde oss på hos nemi også fikser hun resten opp mot gatebil?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7