Ok, her er bildene:
Supran kommer i lett drift rundt svingen, med ingen biler på laang avstand bakover til de andre. Ut av breisladden tråkker han til litt for mye, og får snurr. Bare for langt ut med rumpa, og rundt, ikke noe dramatisk kontra. Spinner mens han siger baklengs til han står i ro, så gir han seg på spinninga og står dønn i ro, helt på venstresiden av rettstrekka.
Det går et par sek, så kommer de neste bilene, 3-4 stk passerer på innern av supraen, med foten av gassen da de hadde sett ulykken.
Supran står dønn iro fortsatt for å sleppe trafikk.
Et par sek. senere kommer den vinrøde GTIen rundt svingen, ligger å filer på gassen, ligger på grensen til understyring, og kommer langt ut i svingen. Virker som om han har øya sine to meter forran bilen, for han viser absolutt ingen tendenser til å gå av gassen eller svinge unna.
I det han går inn i røyken er det flat pedal og sporvalg type ytre spor.
Detta smeller hardt tenker alle..
så...KRAKK!!!!
Hva i all verden tenkte GTI-golfen på? Supraen har masse baneerfaring, snurret og ble stående iro som reglementet sier.
Golfen har jeg ikke sett på bane før, og jeg har vært på maaaange gatebiltreff etter hverandre nå, og sammen med dårlig sporvalg inn i storesvingen, generellt dårlig kjøring over alt, og dårlig overblikk over kjøringen, så lukter det fersk sjåfør....
supraen i fint driv:


snurrer:

Så gikk det noen sek, kjørte ikke bildeserie akkurat der..
så, krakk:



suprapassasjeren liggende med beltesmerter i bryst, og sjåføren stående ved siden av:






supragutta til observasjon:




Som jeg ser det, så hadde golfen veldig dårlig overblikk over banen, og kjørte over evne, samt alene. Det er lettere å ha godt overblikk med en passasjer, da man har to par øyne som kan se godt fremover på banen.
Supraen hadde bare en hendelig uhell i form av en snurr som kan skje når som helst.
-Etter ønske fra sjåføren av Golfen har jeg slettet noen bilder fra posten. Var enig med han om at innholdet i de bildene var uheldig å ha på siden, så derfor ber jeg om at dere har respekt for det.- --Amund--
Supran kommer i lett drift rundt svingen, med ingen biler på laang avstand bakover til de andre. Ut av breisladden tråkker han til litt for mye, og får snurr. Bare for langt ut med rumpa, og rundt, ikke noe dramatisk kontra. Spinner mens han siger baklengs til han står i ro, så gir han seg på spinninga og står dønn i ro, helt på venstresiden av rettstrekka.
Det går et par sek, så kommer de neste bilene, 3-4 stk passerer på innern av supraen, med foten av gassen da de hadde sett ulykken.
Supran står dønn iro fortsatt for å sleppe trafikk.
Et par sek. senere kommer den vinrøde GTIen rundt svingen, ligger å filer på gassen, ligger på grensen til understyring, og kommer langt ut i svingen. Virker som om han har øya sine to meter forran bilen, for han viser absolutt ingen tendenser til å gå av gassen eller svinge unna.
I det han går inn i røyken er det flat pedal og sporvalg type ytre spor.
Detta smeller hardt tenker alle..
så...KRAKK!!!!
Hva i all verden tenkte GTI-golfen på? Supraen har masse baneerfaring, snurret og ble stående iro som reglementet sier.
Golfen har jeg ikke sett på bane før, og jeg har vært på maaaange gatebiltreff etter hverandre nå, og sammen med dårlig sporvalg inn i storesvingen, generellt dårlig kjøring over alt, og dårlig overblikk over kjøringen, så lukter det fersk sjåfør....
supraen i fint driv:


snurrer:

Så gikk det noen sek, kjørte ikke bildeserie akkurat der..
så, krakk:



suprapassasjeren liggende med beltesmerter i bryst, og sjåføren stående ved siden av:






supragutta til observasjon:




Som jeg ser det, så hadde golfen veldig dårlig overblikk over banen, og kjørte over evne, samt alene. Det er lettere å ha godt overblikk med en passasjer, da man har to par øyne som kan se godt fremover på banen.
Supraen hadde bare en hendelig uhell i form av en snurr som kan skje når som helst.
-Etter ønske fra sjåføren av Golfen har jeg slettet noen bilder fra posten. Var enig med han om at innholdet i de bildene var uheldig å ha på siden, så derfor ber jeg om at dere har respekt for det.- --Amund--
----
1993 RX7 FD
1990 E.CCS Eunos Cosmo 20B
det er ikke farten som dreper, men smellet, or as the americans say, its not the fart that kills, but the smell..
Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
1993 RX7 FD
1990 E.CCS Eunos Cosmo 20B
det er ikke farten som dreper, men smellet, or as the americans say, its not the fart that kills, but the smell..
Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?