TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilextra Supran Totalvrak pÃ¥ rudskogen.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #261047  av Andy_Celica

Kompis som ringte meg akkurat nå, bilextra supran aka kvittiken her på forumet har frontkolidert med supran på rudskogen rett etter langsvingen, så de regner med at supran er i kondemnert stand.

#261059  av Andy_Celica

Stemmer. Så ikke så ille ut på bildet, slik jeg ble forklars så skulle det være mye værre.

#261060  av castman

noen som sitter på mer info?

#261062  av celicat23

Hmmm. Ikke så lenge siden vi hadde en tråd hvor en her inne etterlyste flere folk ute på banen på treff, fordi det er så ufarlig og folk må være pysete som ikke tør :lol:

Gatebil strikes again. Regner med de kommer til og prøve unngå nevne denne hendelsen, like mye som de har styrt unna og nevne andre ulykker som har skjedd der.

#261074  av Stiansen

Aaiai.. Definately not good.. Syns det har blitt krasja alt for mange Supraer i år. :?

#261075  av tojo

:cry: Triste greier,håper den fikses.
Som Stiansen sier: alt for mange Suprakrasj iår :(

#261083  av elino

Ai ai ikke bra :(

#261084  av tommis

tojo skrev::cry: Triste greier,håper den fikses.
Som Stiansen sier: alt for mange Suprakrasj iår :(
Har det vært så mange Supra kræsj da?? Hvordan blir det egentlig med forsikkringen når du har kollidert bilen din på bane. Dekkes det eller?

#261087  av sleeper

Noen som har no flere bilder da?

#261088  av celicagt4205nord

forsikringingen dekker ikke kræsj på bane :?

#261093  av soltec

Huffa, ikke bra. forsikkringen min ble billigere i år en den var i fjor :!:

#261094  av sleeper

utrlulig lite oppdateringer fra gatebil generelt denne gangen syntes jeg..
kan ikke finne en eneste tråd ang treffet noen sted!? :?:

#261095  av Zepticon

Den dekkes på noen baner så vidt jeg vet... Men dem må ha en spesiel godkjenning... Nürnbergring tror jeg har denne typen godkjenning om jeg ikke tar helt feil. Veit ikke om det er noen norske som har det.