TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• det ryktes om et par mr2'er pÃ¥ rullene? ;)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#43326  av CelicaTurbo

Christian: ok :)

Markus: Jeg har opplevd flere ganger at post fra østlandet har tatt opp til en uke å nå meg, da tenker jeg på vanlige brev som jeg kan se stemplingsdatoen på.. Posten er ikke mye til å stole på etter at dem ble privatisert har jeg inntrykk av :?

#43349  av spkstrp

Ikke diss posten!

Hilsen postmann pat 8)

#43369  av CelicaTurbo

vel, seriøst... det er dessverre urimelig ofte at ting tar alt for lang tid når man egentlig er garantert en dags levering, mulig dem har problemer her på postsentralen på Nyborg men når samboeren får brev fra venninner i Fredrikstad er det mer regelen enn unntaket at brevet var poststemplet uken før (de gangene det er mulig å se datoen vel og merke) :?

#43397  av spkstrp

hehe bare kødda jeg da, men jeg har faktisk jobbet som lørdagsvikar siden 98 :)

#43432  av CelicaTurbo

joda, forstod at du ikke var 100% seriøs men har forstått tidligere at du jobber på posten, tror du sa noe slikt i en komentar på lokaltreffet vårt :)

#43438  av spkstrp

hehe :) dette er faktisk noe de tar ganske seriløst tror jeg.. Jobber ikke fast så er ikke helt inne med det der (jeg bare være vikar, ikke vite noe) men de har sånn statistikk på hvor mye som kommer fram osv til rett tid. Og en av sjefene har innført noe som kalles "rent bord" - altså ingen gjenligg ved endt arbeidsdag... ;) Men men seriøst off topic :)

#43513  av MR2turbo

Prata med MSI som jeg bestillte fra og detser ut at de ikke ble sendt før denne uka så da er det vel normalt, tenker jeg.. :) satser på at de er her i dag...

#43514  av spkstrp

Slik er det ofte med div firma.. Det var et firma jeg sku bestille alarm fra (enforcer) og første gangen mista de bestillinga, andre gangen ble det bare liggende der uten at de sendte den.. tror jeg måtte purre en tredje gang også før det ble sendt.. jaja :)