supratt skrev: Keep up the good work Alf.Thanx Frank![]()

supratt skrev: Konge å vise endel av NFS og Fast and Furious prega gutta som dette forumet tydeligvis begynner å få noen av at påstander er og blir påstander. De testene sa jo absolutt at Supraen har sitat: Racor sharp handling.Har notert meg en viss dreining mot det du nevner her i det siste ja....ikke bra...men..jeg regner med det er en uheldig bieffekt av at vi ebgynner å bli mange kanskje?![]()

supratt skrev:Så enig....det er bare søtt når det kommer fra 10-11 åringer utafor din lokale rimi-butikk...men det blir litt feil å prøve å bruke hearsay som fakta på ett bilforum...noe som ser ut til å ha bredt om seg på de fleste forum etter at div spill etc. ble vel populært... Det virkeer som om folk tror blindt på at bilene er 'satt opp' slik de er i virkeligheten gitt
Det som gjør meg rett og slett irritert er at folk kommer med utalelser om biler de kanskje knapt har sett og langt ifra kjørt.

supratt skrev:Ikke hold igjen Frank...jeg vet ihvertfall at du kan å snakke for deg...din...din...Selger!
Har så inderlig lyst til å komme med en del eksempler selv, men jeg holder meg for god til å diskutere mange av påstandene som det desverre begynner å bli litt vel mange av her på forumet...![]()

@lpher