TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 2000 celica m/bodykit, 8.5x19", senket, solfilm, karbon +++

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#133546  av celicat23

Meeeeh...

Bilde

#134778  av celicat23

Slettet en del av bildene jeg hadde av bilen fra min photobucket side, så mellom side 1 og her i denne tråden så vil det nå mangle noen bilder fra diverse poster.

(SÃ¥ det er ikke det at det ikke virker...Det er gjort med vilje)

(lagt inn noen nye bilder på side#1 i første posten)

#134910  av celicat23

Hva som kan komme ut av en lørdag med kjedsomhet...

Bilde

#135020  av one

Meget pen bil du har laget deg, men hva i all verden er det du har på taket da ?????
Litt synd at toyota ikke har integrert den i bakruta.

Det er mulig å kjøpe noe kortere.

Har prøvd flere typer på min bil, og fant ut at denne passer best(se bilde).
Kjøpt hos tv-boden i svinesund.

Ser bedre ut enn orginalen ,som er nesten 1meter lang.

#135027  av Blueman

blir bare finere og finere vær gang jeg ser bilder av biln din :D

#135035  av celicat23

one skrev:Meget pen bil du har laget deg, men hva i all verden er det du har på taket da ?????
Litt synd at toyota ikke har integrert den i bakruta.

Det er mulig å kjøpe noe kortere.

Har prøvd flere typer på min bil, og fant ut at denne passer best(se bilde).
Kjøpt hos tv-boden i svinesund.

Ser bedre ut enn orginalen ,som er nesten 1meter lang.
Som sagt før: Når vindusviskeren bak ble fjernet, så skulle jeg egentlig fjerne hele antenna også. Men fant ut at siden jeg i bunn og grunn ikke har noe i mot den, og syns den passer litt til bilen, så lot jeg den være. Hadde blitt mye jobb for veldig lite syns jeg. Har sett noen få celica med kortere antenne, og liker det ikke. Så antenna for leve som den er :)

#135038  av celicat23

Blueman skrev:blir bare finere og finere vær gang jeg ser bilder av biln din :D
Takker, takker. Skal prøve å gjøre en liten innsats i vinter og forandre på noen små ting her og der med den. Får se hvordan det blir..

#135041  av one

Obs : glemte legge ved bilde.

Som mye annet ,så er det smak og behag.

#135044  av celicat23

one skrev:Obs : glemte legge ved bilde.

Som mye annet ,så er det smak og behag.
Var (desverre?) sånn antenne jeg refererte til. Syns ikke de passer til bilen. Men, som du sier, det er smak og behag. Hadde blitt uuuuutrolig kjedelig hvis vi alle kjørte rundt med akkurat det samme! :-)

(da hadde det blitt som audi/vw klubben...hvor kjedelig er vel ikke det?)

#135048  av one

Helt enig.

Har du sett en stylet golf ,så har du liksom sett dem alle.

#135050  av Blueman

celicat23 skrev: Takker, takker. Skal prøve å gjøre en liten innsats i vinter og forandre på noen små ting her og der med den. Får se hvordan det blir..
Hva du har tenkt og gjøre da? er det ikke nok snart ? :P

#135059  av celicat23

Blueman skrev:
celicat23 skrev: Takker, takker. Skal prøve å gjøre en liten innsats i vinter og forandre på noen små ting her og der med den. Får se hvordan det blir..
Hva du har tenkt og gjøre da? er det ikke nok snart ? :P
Planene varierer litt etter hvilken dag i uka det er :) Meste parten av tiden så tenker jeg som så at siden bilen skal selges, så er det dumt å pøse enda mer penger i den. Men det er fornuften som prater, og den prøver jeg å ignorere så langt det er mulig.

Har mye på "skulle gjerne ha gjort" lista, så får bare se hva som blir gjennomført. Har mulighet for å bruke en 50.000kr mellom nå og sommeren, men skal prøve å ikke gjøre det. Sette av en del av det til sånn "hvis tv'n ryker, og vaskemaskin brenner" fond. Og bruke en annen del av det til fyll og morro. I løpet av 2år nå så har jeg kun vært med 3 jenter pga jeg nesten aldrig har vært ute fordi jeg bruker alle pengene på bilen...Det er ikke bra. Akkurat som bilen, så trenger jeg litt jevnlig service jeg også :)

Men vet jo aldrig...Litt sene kvelder, små brisen, på internet, med visa kortet klart, og sider med deler...Blir fort dyrt :)

Nok? Skjønner ikke helt hva du mener.
 #135261  av Stavrum

sikker på at du ikke skal selge bilen din før vinteren?

Så den lå på motorborsen for 230 000,-

Serriøst intr...
 #135268  av celicat23

Stavrum skrev:sikker på at du ikke skal selge bilen din før vinteren?

Så den lå på motorborsen for 230 000,-

Serriøst intr...
Bilen er til salgs. Jeg har bare gitt opp å annonsere den, og begynt å gjøre den klar for vinteren fordi det er kun useriøse som ringer på den.
Du er vel den 5 eller 6 personen som er "seriøst intressert" i den.

Det ligger en annonse på den her på forumet også:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=10836

Du får sende meg en PM hvis det er noe du lurer på, men tror det meste er dekket i salgs annonsen og noen unødige diskusjoner som ble der.

#135320  av celicat23

Har alltid likt dette bildet av celica'n. Men det er veldig mørkt.

Bilde

Og når en justerer opp lyset for å få med detaljene, så blir det bare veldig kornete...

Bilde

MEEEEEN!!!! Kjeder man seg lenge nok....

Bilde

Litt stolt av meg selv siden det tok lang tid å få til det der :) Jaja. Gjort noe kreativt i dag.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7