2000 model toyota celica 1.8 143hk. Første gang registrert 30.06.2000.
Iflg. toyota ble bilen brukt en stund som demo bil, før første eier
kjøpte den. En eldre mann, som endte opp med å selge den på
grunn av at bilen er "vanskelig" å komme inn og ut av. Bilen ble da
tatt tilbake av samme toyota forhandler som den ble solgt av. Jeg er
eier nr 2, og kjøpte den av samme toyota forhandler. Den har også
hatt ALLE SERVICE, hos samme forhandler.
Bilen har digital klima kontroll, elektriske speil og vinduer.
Oppvarmede speil og bakrute. Orginal toyota cd/radio. Sort og rødt
stoff interiør.
Bygget opp fra standard, til hvordan den er nå, av meg (med hjelp fra
gode venner ++)
Når jeg kjøpte bilen var den 100% identisk utseende messig med denne:


Ting som er blitt gjort siden den tid...
Det er montert ett polyurethan (myk plast) bodykit. Ble kjøpt nytt, og montert i 2005.
8,5x19 aluminiums felger med falken 235/35 profil dekk ble kjøpt nytt sommeren 2004.
Støtfangeren bak er byttet ut med USA modellen. Denne ble kjøpt ny fra toyota,
og montert i 2005 sammen med stylingen.
Vingen, som er laget av glassfiber (ben) og karbon (vinge bladet) ble kjøpt ny, og montert i 2005.
Karbon panseret kommer fra SEIBON i usa. Kjent for å ha bra kvalitet,
og langt i fra det billigste. Kjøpt nytt og montert i 2005.
Eksosen er håndlaget i rustfritt stål fra katalysator, og helt ut. Rørene
fra katalysator bak til bak akslingen ble laget i 2004. I 2005 ble det
laget ny bakre del, fra aksling og ut, med ny eksos potte. Alt arbeid
utført av svendsen eksos i oslo. Som, som vanlig, utførte bra arbeid.
Solfilm var montert på bilen da jeg kjøpte den i desember 2003.
Senkefjærer kjøpt, og montert, i 2004.
Vindus viskeren til bakruta ble fjernet i 2005.
Fjernet "celica" logoen i håndtaket til bagasje lokket.
Blitz åpent luftfilter, kjøpt nytt og montert i 2005.
Optima batteri kjøpt nytt og montert i 2004.
Bilen ble hel lakkert utvendig i 2005. Lakkert i orginal fargen.
Bilen var understellsbehandlet før jeg kjøpte den.
Begge hovedlyktene ble byttet på garanti i 2005 da det oppstod dugging.
Defa alarm med fjernstyring av sentrallås montert. Det er også sporings
utstyr i bilen, og balltre liggende klart til de som ikke klarer holde
fingrene for seg selv.
Bilen lagres i garasje, og blir KUN tatt ut på solfylte sommerdager for
litt kose kjøring. Ellers blir den ikke brukt. De gangene den vaskes, så
er det fordi den har blitt støvete. Har en toyota yaris som bruksbil.













(+- - . .. ... .... ...... .......xX y o u ' v e . c o m e . a . l o n g . w a y . b a b y Xx....... ...... .... ... .. . - -+)
Her er noen av mine tidligere biler, som også ble påkostet alt for mye..









Iflg. toyota ble bilen brukt en stund som demo bil, før første eier
kjøpte den. En eldre mann, som endte opp med å selge den på
grunn av at bilen er "vanskelig" å komme inn og ut av. Bilen ble da
tatt tilbake av samme toyota forhandler som den ble solgt av. Jeg er
eier nr 2, og kjøpte den av samme toyota forhandler. Den har også
hatt ALLE SERVICE, hos samme forhandler.
Bilen har digital klima kontroll, elektriske speil og vinduer.
Oppvarmede speil og bakrute. Orginal toyota cd/radio. Sort og rødt
stoff interiør.
Bygget opp fra standard, til hvordan den er nå, av meg (med hjelp fra
gode venner ++)
Når jeg kjøpte bilen var den 100% identisk utseende messig med denne:


Ting som er blitt gjort siden den tid...
Det er montert ett polyurethan (myk plast) bodykit. Ble kjøpt nytt, og montert i 2005.
8,5x19 aluminiums felger med falken 235/35 profil dekk ble kjøpt nytt sommeren 2004.
Støtfangeren bak er byttet ut med USA modellen. Denne ble kjøpt ny fra toyota,
og montert i 2005 sammen med stylingen.
Vingen, som er laget av glassfiber (ben) og karbon (vinge bladet) ble kjøpt ny, og montert i 2005.
Karbon panseret kommer fra SEIBON i usa. Kjent for å ha bra kvalitet,
og langt i fra det billigste. Kjøpt nytt og montert i 2005.
Eksosen er håndlaget i rustfritt stål fra katalysator, og helt ut. Rørene
fra katalysator bak til bak akslingen ble laget i 2004. I 2005 ble det
laget ny bakre del, fra aksling og ut, med ny eksos potte. Alt arbeid
utført av svendsen eksos i oslo. Som, som vanlig, utførte bra arbeid.
Solfilm var montert på bilen da jeg kjøpte den i desember 2003.
Senkefjærer kjøpt, og montert, i 2004.
Vindus viskeren til bakruta ble fjernet i 2005.
Fjernet "celica" logoen i håndtaket til bagasje lokket.
Blitz åpent luftfilter, kjøpt nytt og montert i 2005.
Optima batteri kjøpt nytt og montert i 2004.
Bilen ble hel lakkert utvendig i 2005. Lakkert i orginal fargen.
Bilen var understellsbehandlet før jeg kjøpte den.
Begge hovedlyktene ble byttet på garanti i 2005 da det oppstod dugging.
Defa alarm med fjernstyring av sentrallås montert. Det er også sporings
utstyr i bilen, og balltre liggende klart til de som ikke klarer holde
fingrene for seg selv.
Bilen lagres i garasje, og blir KUN tatt ut på solfylte sommerdager for
litt kose kjøring. Ellers blir den ikke brukt. De gangene den vaskes, så
er det fordi den har blitt støvete. Har en toyota yaris som bruksbil.













(+- - . .. ... .... ...... .......xX y o u ' v e . c o m e . a . l o n g . w a y . b a b y Xx....... ...... .... ... .. . - -+)
Her er noen av mine tidligere biler, som også ble påkostet alt for mye..









Sist redigert av celicat23 den 23 okt 2005 17:39, redigert 42 ganger totalt.