Har ikke fått prøvd med formel 1 bilen! Har lissom ikke hatt tålmodighet til å kjøre 24 timer på nurburgring! Hehe!
Helmer skrev:Har pers på 5.55 med 350Z motul pitwork. Lå an til å klare ca 5.45 seinere en gang med samme bilen, men klarte av en eller annen grunn å kjøre inn i pit´en!Jeg brukte en makstrimma Alfa 155 touring bil og B-spec over natta, så hadde jeg formel bilen. Kjørte ett par timer selv bare for å kjøre opp litt avstand fra han på andreplass.Kjørte med vanlig håndkontroll!
Har ikke fått prøvd med formel 1 bilen! Har lissom ikke hatt tålmodighet til å kjøre 24 timer på nurburgring! Hehe!
Anders gullstein skrev:Må du ikke pit´e inn sjøl a? Trodde det jeg...Helmer skrev:Har pers på 5.55 med 350Z motul pitwork. Lå an til å klare ca 5.45 seinere en gang med samme bilen, men klarte av en eller annen grunn å kjøre inn i pit´en!Jeg brukte en makstrimma Alfa 155 touring bil og B-spec over natta, så hadde jeg formel bilen. Kjørte ett par timer selv bare for å kjøre opp litt avstand fra han på andreplass.Kjørte med vanlig håndkontroll!
ToyThom skrev:Har ikke fått den enda, men Minolta Toyotaen skal vist gå MYE bedre... Men jeg må orde lit på downforcen å litt sånnt.. Spinner som faen og vanskelig å styre over 250km!!! MEN SATAN FOR EN BILWoah! Lite liv i tråden! Fikk ny beste tid med min ny inkjøpte Wedsport Celica! Satan så det gikk, klarte 5.52!