hei hei...
Er ikke no særlig nytt med kamelonen i år nei.. holder på med ny bil (Hvit sw20 hardtop) se prosjekt tråd...
Så er jeg jo pappa og, til snart 9 måneder gamle William, så sånne ting betyr jo masse og forskyver bilinvesteringene litt ned på lista.
Dessuten begynner jeg jo på en måte å bli litt fornøyd med resultatet og og koser meg med å kjøre den. Så skal man jo ikke glemme at det krever en hel del vedlikehold med en sånn bil når jeg bruker den hele tiden.. hvertfall om sommern da.
Det var meg som var ute på klepp, ja.. var litt skummelt å kjøre på kalde vinterveier (det var bart og tørt) spant stort sett uansett hastighet når jeg ga på.. hehe logret meg forbi mr2pål her på vei hjem men ellers ganse pen kjøring

Bilen ble forresten grundig vasket dagen etter for å fjerne evt. saltrester..
Kamelonen har fått noen strøk med ny kamelon lakk, for å pynte litt på de valsede bakskjermene og å fjerne små feil og "slitasje" på front... ble knallbra syns jeg... kan ikke se forskjell fra den gamle lakken
Jeg monterte MSD tenning i høst for å booste mere men denne kubbet ved første bilvask...selfølgelig...burde tenkt det, for den er jo tross alt made in USA, og alt annet som er laget der som jeg har forsøkt, har jeg hatt trøbbel med... hehe
Så den har blitt sendt, og er i USA for garanti rep. og kommer forhåpentligvis hjem til an far i tide til sesongen.
Så er det nye Bakdekk på vei hjem og... samme som står på, men mønsteret hadde visst forsvunnet på de jeg hadde..hehe 265/35-18 Yokohama Advan A048
Ett lite bilde... rett ut fra dusjen... hehe
Markus

'91 Kamelonen MR2 turbo m. 3gen 3S-GTE
'97 MR2 (Hardtop-prosjekt) m. Nissan VQ35DE
'01 Hiace m. V8 turbo 1UZ-FTE
'04 Land Cruiser 120 SWB 1KD-FTV