TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#96618  av bose

Helvetes Tannværk :evil: :evil: må slite med det helt til fredag

#96624  av GT_rider

Hehe...har aldri hatt tannverk jeg. MEN jeg har hatt regulering, med streng..DET var helvette det. Hver gang den blei stramma.. Død å pine :evil: :evil:

Merkelig det. At man ikke kan få komme til når man faktisk har skikkelig vondt, men de må sikkert se til at alle de små skolebarna får leken sin i stedet for at du blir kvitt tannverken din :roll:

#96657  av conniew

Var hos tannlegen IDAG jeg, klokka åtte om mårran, på en fridag. typisk. Borring er ikke så ille som folk tror..Hmh.. :roll: Men er skuffa over at jeg ikke fikk en leke eller noe.. *sukk*
Og tannregulering er ikke SÅ vondt, har hatt det selv for noen år tilbake, og det var ikke stramminga som var et helvete, det var bare det å ha det.
*blande seg inn*

#96702  av FireWalk

skjønner ikke hva dere snakker om.. jeg har aldri hatt hull i tennene... aldri hatt noen problemer med dem i det hele tatt... så dette med borring osv er fremmedord for meg.. hehe :)

kan jo nevne at når jeg krasjet GTIen min og lå på røntgen bordet og var utolmodig fordi jeg ville hjem så sa han ene legen at jeg skulle få en leke om jeg var flink gutt.. :p og jeg fikk den og.. hehe... :lol:

#96710  av GT_rider

Har heller aldri hatt hull i tennene. Men reguleringa...den var ett kapittel for seg selv. Å ja conniew, det å ha regulering var ikke noe stas det heller. Men nå er jeg kvitt det :D

#96805  av chris

Da var påska ferdig.. 1700 uleste poster.. sommerdekk på bilen.. og alle førerkorta i boks på GT4.. Har sølv og gull på alt, utenom 3-4 tester på Special, der jeg kun har bronse :(

Og sånn går da dagene :D

#96806  av sw20

hehe...
har aldri borra e heller...
sikkert ikkje deilig det....

Chris.... hehe hater når det sjer.... komme hjem og finne heile forumet fult av gule poster....

menmen...

#97217  av Ã¸xseth

endeligt er våren her, sol og varme.

jeg så årets første mini skjørt. blottet seg pent og pyntligt forran panseret
i lillehammer sentrum

#97222  av FireWalk

øxseth skrev:endeligt er våren her, sol og varme.

i lillehammer sentrum
:( :( :( :( HYYYYYYYYYL :( :( :( :( :(

har vært SOL og sommer i en UKE nå.. og SÅKLART står bilen på verksted... der blir den til torsdag neste uke, og med min flaks så blir det måneder til neste gang vi får så fint vær så lenge...

men men... blir borte en stund, skal ta meg en tur inn og kaldkvæle en viss kompis... :evil:

#97223  av Ã¸xseth

FireWalk skrev:

i lillehammer sentrum

har vært SOL og sommer i en UKE nå.. og SÅKLART står bilen på verksted... der blir den til torsdag neste uke, og med min flaks så blir det måneder til neste gang vi får så fint vær så lenge...

men men... blir borte en stund, skal ta meg en tur inn og kaldkvæle en viss kompis... :evil:

he he :lol: du får ha lykke til

#97224  av cameleon

FireWalk skrev:

i lillehammer sentrum

Men husk å grave hullet først. Ellers kan det hende du blir stående å grave et hull i over fire timer med et lik ved siden av deg, og da kan jo all verden komme vandrende forbi.... :mrgreen:

#97230  av Ã¸xseth

cameleon skrev:
FireWalk skrev:

i lillehammer sentrum

ikke glem den svarte søppelsekken :mrgreen:

Men husk å grave hullet først. Ellers kan det hende du blir stående å grave et hull i over fire timer med et lik ved siden av deg, og da kan jo all verden komme vandrende forbi.... :mrgreen:

#97250  av FireWalk

Tenkte mer på å legge han i et sement bad jeg, og så tippe han på sjøen.... :lol:

#97263  av sw20

husk å vente til sementen er tørr da...
hehe..

#97273  av FireWalk

Jepp.. klart... hjelper du meg å bæra da eller?
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 1166