TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's AW11 (Bandit)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #431536  av Myklebust

Det rutete såg litt gardin ut :P men gjer noke spess med interiøret! Alcantara hadde vert tøft det.. Delskinn/Alcantara kanskje?

http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg dette ville eg vurdert :) :)
 #431541  av ArildM

Ugh, fikk tilbud om å trekke opp storparten av interiøret i rødt, sorry men nei takk 8)
Det rutete var tøft siden det er så hardbarka 80talls støgt at det er KULT :mrgreen:
Vel vi får se, enda en stund til at vi er så langt at det er tid for å trekke opp interiør.
Har som sagt veldig lyst på noen gamle recaro stoler og å trekke opp det i noe rutete 80talls aktig mønster :)
 #431564  av ArildM

OMG They stole my idea! :lol:
 #431598  av 3rlend

ArildM skrev:Ble original rød, lakking av motorrom ble for krevende for å få til bra, fikk tilbud om at de kunne maskere og lakke deler av motorrom (øverste biten), men jeg vil heller ha alt i samme farge. Lakkereren skal vistnok være veldig flink, så jeg legger dette i hendene på Knut. Skal lakkere alt som er synlig på nytt.
Dette daniel har gjort. Jeg ser ingenting av det røde i hans motorrom :)
 #431636  av ArildM

Dear Sir (s) Ms / Mr brands

the payment for your order with order number AU-XXXX in the amount of 1,072.00 EUR is received by bank tranfer with us.
Thank you!

Enclosed is a summary of your order:

Item Qty. Item. description
-------------------------------------------------- ------------------------------
1 1 pcs KS-GF-264 K-Sport Toyota MR2 (4-hole mount at front camber)
2 1 DPD parcel service
8)

8) 8)
 #431637  av ArildM

Bakskjermene fra Alfaparts er utrolig dårlig passform på, så det blir mye ekstra jobbing for å få til dette bra. Men timeprisen i Latvia kontra Norge er heldigvis billig :)

#431640  av Myklebust

Ruter er digg, men ikkje i sånn type skrikfarge ;)
 #431641  av ArildM

Jeg har gått tilbake på planene for interiør, slik det ser ut nå blir "midtkonsollen" og dørtrekkene trukket opp i sort. Så er det mulig jeg leter videre etter Recaro stoler selv i vinter. Recaro stoler og et oldschool JDM ratt så er interiøret der. Blir bare så vanskelig når man vet at alt er mulig til en billig penge, da er det ikke så enkelt å bestemme seg :)

Sort med røde sting på dørtrekkene kanskje?
 #431647  av Myklebust

Det blir bra! Svart med raude sting er bærre lækkert :D
 #431653  av ArildM

Black on black med røde sting it is :)
 #432085  av ArildM

Da var Knut tilbake i Latvia etter å ha vært i Norge en tur, så da blir det tid for bildeoppdatering igjen :)
Begynner å se bra ut nå :)

Ser bra ut?

Begynner å se bra ut her også

Ligger i hauger og venter på å bli lakkert og montert nå 8)

Ikke lenge igjen nå til "deadline" :D
 #432102  av tomrnk

Synes det er nydelig at gamle biler blir tatt godt hånd om :D
Grom bil Arild! Godt anvendte penger :-D
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 76