TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÅDEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #318842  av Supramk3turbo

tojo skrev:
mr2storbrua skrev:Det var en deilig seier det ja :D Satser på Everton slår de ut av FA-cupen, så blir de sittende igjen med kun Ligacupen :mrgreen:
Det var kloke ord! det satser jeg også på :D Som den store Everton Fan jeg er :D
Skjønner ikke at det går ann å bli så intressert i dette jeg altså. Men nå er ikke jeg så veldig inn i ishockey heller :lol:
 #318859  av tojo

Supramk3turbo skrev:
tojo skrev:
mr2storbrua skrev:Det var en deilig seier det ja :D Satser på Everton slår de ut av FA-cupen, så blir de sittende igjen med kun Ligacupen :mrgreen:
Det var kloke ord! det satser jeg også på :D Som den store Everton Fan jeg er :D
Skjønner ikke at det går ann å bli så intressert i dette jeg altså. Men nå er ikke jeg så veldig inn i ishockey heller :lol:
:D Ishockey er morro,øl og hockey hører liksom sammen. Alltid morro med en plingfest :P
 #318863  av Supramk3turbo

He he, det var fotball dere snakket om var det ikke, eller tok jeg faktisk så feil :lol: Var ment som en spøk liksom... :D

Tipper det er fint lite ishockey i everton og manchester :lol:
 #318865  av tojo

Supramk3turbo skrev:He he, det var fotball dere snakket om var det ikke, eller tok jeg faktisk så feil :lol: Var ment som en spøk liksom... :D

Tipper det er fint lite ishockey i everton og manchester :lol:
:shock: oppsan,du som gjorde sånn at jeg sporet av. Med den jævla ishockeypraten :lol:
Er da plingfesten som er det viktigste her,sporten har allerede "ødelagt" for mange. :D
 #318866  av Supramk3turbo

He he he. Gi unga alkohol før idretten tar dem :D
 #319035  av James

jeey, fekk endelig lånt meg skikkelig kamera å knipset et par tøffe biler av gobilen idag!! :D Skal se å få lagt ut senere ikveld etter jobb! :wink:
 #319047  av lexusmann

Bestilte minnekort til mobilen nå nettopp.....hva er forskjellen på micro sd kort og micro sdhc kort??Noen som vet??
 #319059  av lexusmann

James skrev:
lexusmann skrev:Bestilte minnekort til mobilen nå nettopp.....hva er forskjellen på micro sd kort og micro sdhc kort??Noen som vet??
http://en.wikipedia.org/wiki/MicroSD :wink:
Så da er det jo en mulighet for at ikke jeg kan ha kortet da....jaja, får sende tilbake i tilfelle og bestille et annet.....
 #319156  av tojo

Dollars på nedtur,får håpe den fortsetter.
Jo billigere,jo mer stæsj til sommeren :P
 #319307  av hmsilset

Hatt på nye merker på de små siderutene i dag :D
Skal montere på nytt.Ble litt bobler.
Vedlegg
DSC00802.JPG
DSC00802.JPG (54.51 kiB) Vist 1327 ganger
GPS alert1.jpg
GPS alert1.jpg (24.96 kiB) Vist 1327 ganger
  • 1
  • 424
  • 425