Ser at jeg har vært fryktelig sløv å oppdatere deler til prosjektet. Har heller ikke skrevet noe særlig om kostnader.
Motor ble endelig sendt igår. Kostnad 3000$ for motor og 1300$ for frakt og prep.
Diverse småplukk fra rat2, skruer, deksler, pakninger, gasspedal. Ca 500$
Kjøpte litt deler fra en norsk kar, blandt annet lettet fidanza svinghjul, innsug av riktig type, ekstra manifolder med kat osv. 7000kr.
Motorfeste, maf holder og rør, pedalholder, drivaskelholder osv fra frankenstein, ca 800$
Bestilte også 2 stk ecu fra Frankenstein, en vanlig og en med tuning, ca 900$
Wilhelms raceworks sendte meg innsugsslange, bensinstrykkregulator, "water tree" og litt annet. Ca 500$
Ledingsnett fra Paul woods, rundt 8000kr med frakt.
Southbend Clutch fra mr2 heaven. 500$
Har også fått nye slitedeler som coiler, dynamo, luftmassemålere, plugger, filter, O2 sensorer osv osv. Stort sett fra Denso gjennom rockauto. Sikker gått 1500$ på det.
Deler til AC er ikke ferdig handlet, men går hvertfall 500$ på det og.
Så kommer alt det andre, som ikke er del av swappet, men må til for godkjenning.
Cusco Swaybar, KW coil overs, rev3 understell og bremser osv.
I tillegg kommer jo frakt og moms på alt dette.
Må ærlig si at jeg mistet litt telling på hvor mye som er brukt. Og tør egentlig ikke se etter og legge sammen alle betalinger.
Men har nok bikket 100k kr for en god stund siden.
Og har fortsatt litt igjen å handle. Men når motor blir satt i bilen får jeg en motor med alle slitedeler nye, og som har gått under 30000km. Så bilen blir nesten som ny
Fikk tak i ratt til å matche interiøret også. Polakk som trakk om en celica ratt. Fikk det for 80 euro.