Det ligger mye bilder bakigjennom tråden. Enkelt sagt var bakskjermene og en dårlig lakkjobb de verste tingene med den som jeg viste. Overhalingen av stylinga ble storjobb uten like, men som Knut sier, når du først har bilen i Latvia og til han har du allerede betalt grunnhonoraret, og ekstrajobbene koster ikke all verdens mye mer. I utgangspunktet snakket vi om lakk og sveising med en pris på 25lapper, alt dette ekstraarbeidet har kostet meg 10lapper mer og er VEL verdt det
Hvorvidt man kan gjøre butikk av det er vel heller tvilsomt, sammenlagt har jeg lagt i rett over 100 lapper i bilen, og den er trolig verdt rundt det når den er ferdig? Regner ca 40'000 totalt for latviaturen (inkl ferieuka mi selv nedi der). 40 for motor, 30 ved kjøp og import av bil, og en hel del utgifter på småtterier. Blir jo aldri helt ferdig, men men, det er noe jeg jobber hardt for å realisere, og jeg har trua på at det blir den "perfekte" bil for min del
Attpåtil blir den så nært strøken som en AW11 kan komme i dag, noe som er sjelden vare 
Et lite skår i gleden er at Coiloverene er forsinket og at de trolig ikke blir sendt før denne uken en gang, altså blir de trolig for sene til å komme frem til Latvia
Men men, monterer de trolig selv når jeg kommer hjem
Ikke all verdens med jobb.

Hvorvidt man kan gjøre butikk av det er vel heller tvilsomt, sammenlagt har jeg lagt i rett over 100 lapper i bilen, og den er trolig verdt rundt det når den er ferdig? Regner ca 40'000 totalt for latviaturen (inkl ferieuka mi selv nedi der). 40 for motor, 30 ved kjøp og import av bil, og en hel del utgifter på småtterier. Blir jo aldri helt ferdig, men men, det er noe jeg jobber hardt for å realisere, og jeg har trua på at det blir den "perfekte" bil for min del

Et lite skår i gleden er at Coiloverene er forsinket og at de trolig ikke blir sendt før denne uken en gang, altså blir de trolig for sene til å komme frem til Latvia

- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4