TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Viktig info om utstillingsplasser Gatebil VÃ¥ler 26-28/5-06

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#174419  av dca

stor takk til Neemi som bekreftet at også jeg har fått plass!

da får jeg bare håpe på at alt går etter planen! bilen er til oppretting..skulle bli ferdig like over helgen! så håper jeg på å få valse og så blir det senking på torsdag...(mye)..

#174543  av sw20

nja ser ut som jeg ikkje kommer!!! vurderer saken men
syns disse greierne er blitt alt for dyrt...

tror det blir japmeet istede.... skal bestemme me snart

#174562  av Neemi

Kan dere som er påmeldt og vet at dere garantert ikke kommer sende meg en pm med beskjed om dette.
Sikkert greit for andre å få de plassene vi ikke trenger :)

#174689  av Rollaole

Jeg er værtfall der kun på lørdag.. Så plassen min er ledig fredag og søndag! :wink:

#174706  av dca

jeg og blir kun på lørdag...

#174729  av Rollaole

Var på posten og kjøpte biletter, men kjøpte bare inngang, kjøper jeg da bilens inngang på gatebil/Vålerbanen?

#174761  av hybris

Jeg er også der kun lørdag.

#174763  av sindrejl

dette er HELT off-topic, men rolla-ole, gidder du size ned det signatur bildet litte grann? ;) er litt forstyrrende når det blir så stort..

flotte felger btw :D

#174864  av CarinaTurbo

Fikk jaggu to nr jeg.. Hmmm.. :?

#174866  av Rollaole

Litt mere off topic: Bare venta på at noen skulle komentere det sindrejl!
Takk skal du ha! :wink:

#174892  av kodalracing

fikk avgangs kortet til gatebil treffet i mitten av uka. gleder meg som en unge til og få prøvd den nye bil på bane. blir nok en dyr helg men tenker det blir verdt det jeg.

#175349  av Hyperion

Ser det er mange som først skulle på Vålertreffet men som nå likevel ikke skal.. beklagligvis blir nok jeg også en av dem til tross for nummer til utstillinga. Jeg tenkte ikke over at kjerringa hadde bursdag samme fredagen det starter bl.a.... Selv om jeg er stor og bestemmer selv så ser det heller ut til at det blir en dagstur på lørdag istedet, og da blir det vel utenfor utstillingen! Dagsturen blir bestemt utifra været, så ingen garantier der. Men om jeg skal så skal jeg leite etter ts-ogn-folka og hilse på :)

#175845  av Christian

Da reiser vi til Våler, håper bare jeg kommer dit med slicks, for det snør som f her nå :roll:

#175855  av dca

da har jeg også fått adgangspasset mitt!

ble dessverre ikke som forventet bilen da jeg ikke fikk senket den...holdt på til 4 i natt for å få den sammen igjen...den ble skamrå med 60mm bak...men etter litt komplikasjoner måtte alt av igjen...DAMN! :evil:

#175869  av sw20

jeg kommer ikkje
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7