Mani@c skrev:kennethx skrev:Go cart er digg, selv om jeg sliter med å kjøre bedre enn 26 blank...ca der jeg ligger ;/
Noen tips? 
Kan altids gi deg en langre innføring, men da må du nesten komme opp her...
Vanskelig å forklare uten å vise... 
Hvilke dager er du der oppe på ettermiddagen da?
Jostein skrev:kennethx skrev:Go cart er digg, selv om jeg sliter med å kjøre bedre enn 26 blank...ca der jeg ligger ;/
Noen tips? 
Weight reduction
Kjørte på 25,4 og opp mot 26,5 sist,skal kjøre igjen idag kl halv seks.Gleder meg
Men faktum her på gokarten er at det er utrolig stor forskjell på cartene,det har MYE å si.
mob mob....litt handycap å dra med seg 90kg rundt der ja..
på meg skillte det ca 1 sekund fra den første og den andre carten jeg kjørte, lå på lave 26 med den første, og oppe på 27 tallet med den andre som var dårligere. Den hadde utrolig dårlig feste, sklei både forran og bak og var i grunnen ikke noe serlig artig å kjøre. Om den første jeg kjørte var "god" vet jeg ikke, men den var bedre en den andre jeg kjørte i allefall.
Mani@c skrev:
Det er altfor mange som tar det FOR seriøst, derfor kommer vi til å legge ned hele bedriftsserien og heller satse på mindre cup'er. Systemet er fremdeles ustabilt, men det er bedre enn sist. *krysser fingrene* 
Voldsom diggresjon dette her, men så var vel igrunn denne tråden ferdig... 
Seriøst....en av disse svarte "gode" irriterte meg noe enormt. Jeg er veldig flink å slippe forbi de som kjører raskere enn meg, og blir som regel ikke blå flagget, følger litt med bak og legger meg ut i en sving der det er plass og de sklir enkelt forbi. Men i går så skulle han ene svarte idioten absolutt presse seg forbi midt i S kombinasjonen før langstrekket (jeg var IKKE blå flagget), som resulterte i en liten dult som resulterte i at han snurret, som resulterte i at JEG fikk stop en go...jaja...hadde han ventet til langstrekket så hadde det ikke vært noe problem.