TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• bergens treff

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #160250  av daniel

det går mot vår, og solfylte dager.. hadde vert kjekt å fått rota ihop et ts-ogn-treff på eikås eller noen andre steder.. på eikås er det jo mulig for å kansje få lekt litt på banen, får de som vil det..

#160274  av tommis

Tja, koffer ikke. Stiller jeg hvis vær og føre tillater det!

#160293  av GT_rider

Kanskje eg og stikker innom en tur, bare for å myse og prate litt. Selv eg ikke har Celicaen lengre :( :oops:
Ha det ved Bontelabo, slik som tidligere da eller??

#160308  av James

Jeg kan også stille opp! Bare få ferdig motorprosjektet først...
Tror ikke det er så lenge igjen nå... :twisted:

#160312  av richeros

Jeg er nok ikke klar før slutten av april/begynnelsen av mai.
Men da stiller jeg ihvertfall.

#160361  av daniel

ja.. høres bra ut.. vi kan vel vente til det blir litt varmere i været.. e jo kaldt som f**n no.. hvis vi venter til april/mai, så har eg kansje fått lakkert bakfangeren å dørene mine, og kansje fått ,meg noen 17 tommere..
men eg e jo ny på dette her, så eg har jo ikkje peiling på koss`n eg arangerer noen sånnt, men de fleste e vel enige om at eikås e det beste alternativet..
eller??

#160368  av GT_rider

Eikås må man leie..og det har vel blitt gjort ett par ganger i fjor..får høre med kennethx om det. Var vel han som sto ansvarlig for ts-ogn arrangement på Eikås..ellers har vi jo av og til noen mindre samlinger
(streetmeets om du vil) der vi bare preiker litt skit..de pleier å avholdes på Bontelabo..og da er det egentli bare for de som ser det her inne å komme.:) Ekås må vel leies litt tid i forveien??

#160408  av kennethx

Eikås er det nok ikke bare å møte opp på sånn helt uten videre. Det må søkes om i styret på eikås, og det har ikke blitt gjort fra oss i år. Det er Trond Madsen som har vært kontakt inn i styret, og det er han som kommer å åpner anlegget, og ser over at vi har ryddet etter oss når dagen er omme.

Det koster også penger å leie banen. 200 pr bil, minimum 3000,- mener jeg å huske.

Jeg har ved siste treff, også leid inn tidtakningsutstyr, kjøpt inn pokaler for premiering av 3 raskeste.

Men har ikke tatt initiativ til noe i år, men om noen andre føler seg kallet til å ta over stafett pinnen, så er det bare å sende meg en PM, så skal jeg formidle litt mer detaljer.

Treff på bontlabo er det lenge siden vi har hatt, men så har det jo vært vinter, kaldt og fælt, hehe. Tipper det blir noen uformelle treff utover våren :)

#160434  av CelicaGT

Visst det blir treff i bergens området til våren stikker eg kanskje innom. 2,5 t herfra.

#160452  av Kjelliken

:D Noen små treff her i bergen må vi no få til gutter og jenter.
Men plassen på bontelabo er blitt litt mindre med tidenog vi bør kansje finne en mer egnet plass i fremtiden om vi blir mange.

Klubben vokser jo til stadighet og da er det greit og være forberedt.
Jeg stiller så sant det er mulig kan jo være det ikke passer med jobben.

:D

#160475  av doffy

Nye hurtigruteterminalen har jo en ganske stor plass, nå vet jeg ikke når den er full i biler, men..

#160487  av GT_rider

der har en ikke lov å oppholde seg desverre :(

#160492  av doffy

GT_rider skrev:der har en ikke lov å oppholde seg desverre :(
hm, da vet ikke jeg, men om det passer er jeg med ihvertfall :D

#160524  av daniel

trevv må vi ha.. med eller uten eikås.. tror ikkje at eg skal hive meg utpå noe eikåsgreier.. blir jo helt sikkert autoslalåm der uansett..

steder å treffes er jo living laguneparken, ikea åsane.. bontelabo e jo litt lite.. parkeringshuset på vestkanten.. der e vi jo under tak hvis værer ikkje var på vår side..

#160570  av James

Bare for å komme med et forslag... Hva med på toppen av Fanafjellet :)
Tror det kanskje kunne ha blitt bra!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7