TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Emblem

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#184712  av Hyperion

Ble de bra?

#184721  av celica_st185

ja d var d... Han greide selfølgelig å slette alle filene fra minnebrikken sin, så jeg reise inn dit med dataen i kveld og la dem over til ham. Alt ligger nå klart til å bli skåret i morgen, så skulle ikke være noen grunn til fler forsinkelser nå- Skjærer ut 10stk til å begynne med, og noen sett med blockoffplater, så jeg henter dem i morgen ettermiddag

#184837  av bjornix

Slenger meg med her jeg og. Tar gjerne et par-tre stk :)

#184843  av celica1.8

eg står vel først i køen 8) :lol: hehe

#184847  av celica_st185

Da har jeg endelig fått merkene :) :) :) :) Devilmerkene har pusset blank finish, men blockoffplatene er matte... Har prøvemontert blockoffplatene og di passer godt :) Den på innsuget måtte jeg skjære ut mal for hånd, så stikker bittelitt ut på baksiden, men ikke noe som e synlig.... Legger ut bilder så får folket se hva dem eventuellt bestiller :)

Prisen Ble 299,- ferdig levert i posten (ved forhåndsbetaling) Pr sett med blockoff og det samme for 2 devilmerker.

Målene på devilmerkene er bredde 8,3 cm og høyde 5,6 cm (målt på midten) og tykkelsen er 1,5mm Rustfritt
Andre mål kan lages.

Blockoffplatene er 5mm rustfritt og den på innsuget har inngravert devillogo :twisted:
Vedlegg
Blockoff Eksos.jpg
Blockoff Eksos.jpg (90.66 kiB) Vist 186 ganger
Blockoff innsug med devil.jpg
Blockoff innsug med devil.jpg (58.41 kiB) Vist 188 ganger
Devil 2.jpg
Devil 2.jpg (55.15 kiB) Vist 341 ganger

#184851  av Andy_Celica

celica_st185 skrev:Da har jeg endelig fått merkene :) :) :) :) Devilmerkene har pusset blank finish, men blockoffplatene er matte... Har prøvemontert blockoffplatene og di passer godt :) Den på innsuget måtte jeg skjære ut mal for hånd, så stikker bittelitt ut på baksiden, men ikke noe som e synlig.... Legger ut bilder så får folket se hva dem eventuellt bestiller :)

Prisen Ble 299,- ferdig levert i posten (ved forhåndsbetaling) Pr sett med blockoff og det samme for 2 devilmerker.

Målene på devilmerkene er bredde 8,3 cm og høyde 5,6 cm (målt på midten) og tykkelsen er 1,5mm Rustfritt
Andre mål kan lages.

Blockoffplatene er 5mm rustfritt og den på innsuget har inngravert devillogo :twisted:
Jeg har sendt deg MAIL :wink:

#184896  av richeros

Jeg skal ha to stk devilmerker! Må ha de så fort som overhode mulig!
Hvor sender jeg penger?

#184903  av Larsen

Blir ikke 1,5 mm litt tynt a? Har du flere bilder?

#185014  av VeilSide

Tar 2 jeg også. Bare å gi beskjed med kontonummer og sånnt så setter jeg over. Kanskje vi "her" kan kjøpe samla om det er flere som vil ha så kan vi spare litt porto (om det er snakk om sånnt 15,- spart så er det ikke å stresse)?

#185061  av RejecteD

Hva bruker du til å feste disse med? Som holder en stund.

#185078  av celica_st185

VeilSide skrev:Tar 2 jeg også. Bare å gi beskjed med kontonummer og sånnt så setter jeg over. Kanskje vi "her" kan kjøpe samla om det er flere som vil ha så kan vi spare litt porto (om det er snakk om sånnt 15,- spart så er det ikke å stresse)?
Sender som brevpost så er vel ikke rare portoen :roll:

Send pm med adresse så sender jeg kontonr :)

#185188  av Neemi

Jeg brukte Wurth klebebånd på mine og det fungerer supert.
(er sånn svart dobbeltsidig "teip")
Legg på og skjær til med en skalpell.

Artikkelnr 894910 for de som vil teste.

#185190  av Sven

Fett :twisted:
must have... now...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8