TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Emblem

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #172804  av Gordon Rosten

Noken som veit kor man får tak i toyota merket som er framme og bak på bilen, men må ha "horn" på hehe.
klistremerker går og men skulle helst hatt det i samme opplegg som det orginale. :twisted:
ev. ei internettside eller noke i den duren som lager slikt?
Vedlegg
9da54bcd.jpg
9da54bcd.jpg (1.9 kiB) Vist 2087 ganger

#172845  av Kaizern

Hehe, tenkte på dette selv når jeg fikk bilen nylakkert.... :roll: Eneste jeg fant på forumet her, var noen som hadde laget dette selv (tror jeg)... Bildet medfølger..
Vedlegg
album_pic.jpg
album_pic.jpg (22.31 kiB) Vist 2065 ganger

#172847  av Andy_Celica

får du tak i flere sånne heller??

#173147  av Andy_Celica

Jeg kan få en til å laserskjerte disse i aliminium, skal snakke med han til mandagen om pris, hvis noen er intreserte!

#173191  av Fred

Finn ut pris på det ja, tipper et par er interesserte i det. Og fint om du kunne målt størrelsen på de du skal skjære ut... ø=?*etter ønske?*

#173201  av Andy_Celica

Tror det blir som det orginale, bare med horn, men kan sikkert skaffe i flere størelser, men somsakt, er ikke helt sikkert han kan gjøre det.

#173205  av Fred

orginal size`n på celican? er mange forskjellige størrelser... sjekk opp a, om de kan lages på mål, og eventuellt pris!

#173206  av Andy_Celica

Fred skrev:orginal size`n på celican? er mange forskjellige størrelser... sjekk opp a, om de kan lages på mål, og eventuellt pris!
oki, sender pm så fort jeg vet noe!

#173228  av VeilSide

Jeg skal hente sånnt devilklister til bakruta i slutten av neste uke. Men kan godt slenge meg på ett slikt merke jeg også :D

#173231  av celica1.8

eg o e innterisert 8)
på bakluka :P

#173327  av richeros

Melder min interesse :)

#173339  av TSlackM

jeg med! tror det er bra med interresse for dette!

#173444  av Andy_Celica

celica_st185 skrev:Er og inntressert i emblem, kan og få dem skjært ut hvis noen kan tegne dem
Jeg kan få tegna dem! Tegner dem i 3d, jeg kan få sendt deg tegningene når de er ferdige. så fikser du skjeringa?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8