TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Japsetreff 2006 Rudskogen søndag 13 August

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#191686  av Andy_Celica

Apsis skrev:Var der og titta på, mye morro og mye svidd gummi!

Blir Toyota eller Lexus neste gang, det ble bare enda sikrere etter besøket på rudskogen i dag. :twisted:

Du som kjørte den svarte mr2 mk1en med "speedparts" på siden satset litt, morro å se på. ;) Synd du ikke fikk tatt en runde i siste drifteheatet, men det kunne kanskje blitt litt vel bløtt og glatt. :)
Andy_Celica skrev:Jeg hadde det også veldig morro idag :D
Så sånn ut ja :D
Du fikk det med deg ja :wink: eneste prøblemet er at jeg neste ikke har mere dekk igjen, og så er det noe tull med turbotrykket, ellers veldig velykket treff :wink:

#191689  av CelicaTurbo

Hadde det storartet på treffet, litt lange køer til kjøring på starten av dagen men ingenting urimelig. Fikk fire turer på banen og er storfornøyd med det, bilen oppførte seg bra også men jeg kjørte med lavere trykk enn hva som egentlig var planen, og med forsiktig justering kom jeg aldri helt opp heller så maks ble 0.9 bar, men det er kanskje like greit for siste gangen jeg var utpå fikk jeg tenningsbank på langstrekken etter bare tre runder så da kjørte rett inn igjen og avsluttet for dagen. Ganske mange biler som møtte opp, og meget bra representasjon av Toyota :)

Magne: hvor ble det av deg da?

#191695  av ErikG

Var det noen som så en gammel sølv corolla med svart panser? Med m5 motor?

#191697  av steffen karlstad

Apsis skrev:
Du som kjørte den svarte mr2 mk1en med "speedparts" på siden satset litt, morro å se på. ;) Synd du ikke fikk tatt en runde i siste drifteheatet, men det kunne kanskje blitt litt vel bløtt og glatt. :)
Andy_Celica skrev:Jeg hadde det også veldig morro idag :D
Så sånn ut ja :D
ja satset litt, driftet hele baksiden vis det var der du så...
det hjalp stort med coilovere i forhold til de andre gangene i år...
fikk dtilt inn kanske mye så neste gang (gatebil) blir det bedre dekk..

#191703  av egotrip

Nok et artig Japsetreff !! :D

nå sitter jeg her og mekker på Japsetreff filmen min .. ikke sikker på når jeg blir ferdig men har fått ut 99% av klippene jeg skal ha med... så nå mangler bare hoved jobben sette opp i bra rekkefølge og lage overganger :p + finna musikk da :)

#191707  av |plumbo

Rollaole skrev:Takk for et super dag på rudskogen!! :D

Og masse takk til "kake" på forumet som har fått meg til og innse at min neste bil skal bli en toyota mr2! Fy feite og moro med banekjøring!
vet ome jente som er helt i himmelen også ;) takker for hjelpa kake :D

#191712  av Fred

Kun 4 runder på meg idag. J@%¤a drit bil!! Inn i slakteren på siste runden jeg kjørte, merka jeg at trc og vsc slo seg av, kom sidlengs inn i svingen, ingen motorkraft ut, bilen stoppa og jeg trilla inn til siden.... kinna og kinna, starta ikke, stod rolig i ca 15 sek, da starta møkka, motorlampe, trc og vsc lampe lyste men fikk kjørt inn i depot. Prøvde å ta av batteripolen for å slette feilkodene, men motorlampa lyste enda, så da var kjøringa over for min del. Halveis på vei hjem slokka lampa.... Håper kodene er lagra så jeg kan finne ut hva som er galt med bilen. Mye vits å sette på andre dekk som jeg hadde tenkt å bruke opp idag for å få kjørt 4 runder.... Jaja, fikk bekrefta at diesel boksen hjalp litt på rundetidene da. runde 3 var jeg nede på 1.19.0, før jeg ble varm i trøya. Uten kjørte jeg på 1.20.5 etter å ha kjørt en hel dag...

#191714  av sleeper

fikk endleig testet bilen min på litt banekjøring jeg også... kjørte for det meste på 0.8kg trykk, men hadde noen drag på langsletta på 1.3kg.. ville kjøre litt rolig siden det var første test på banen for den bilen..
fant fort ut at dissa bremsene ikke helt var som de skulle..men ellers så funket det meste som det skulle! 8)

var kjekt og få testet den litt så jeg vet hva som må forbedres til neste gang..

når jeg skulle kjøre hjem i dag så måtte jeg passe på og altid ha jmin 50 meter frem til neste person på veien grunnet at jegh ikke hadde noe bremser igjen.. bare metall på begge hjula forran og en pedal som gikk rett i gulvet... :twisted: :lol:

#191717  av egotrip

det var ulyden jeg hørte siste runda di på bana ja ;)

#191720  av sleeper

egotrip skrev:det var ulyden jeg hørte siste runda di på bana ja ;)
hehe... hvis det var meg du tenkte på så var det nok det som bråket ja.. er bare masse spor i skiva mi nå.. de klossene holdt ikke lenge gitt.... :lol:

#191737  av Carina_E

jeg vil også takke for en helt super deg... mye bra og se på og vil si meget bra oppmøte fra Toyota/Lexus sin side.... og mye bra kjøring....

#191797  av kake

Ja det var et knall treff og bra aviklet til så mye folk det var der. Eneste var at drifterne la igjen en smule for mye gummi utpå der, samt dro for mye sand og greier ut på banen, men slik blir det jo når det blir arrangert drifting...

Kjørte bestetid på 1:14,1 på en av de få rundene som ble målt og hvor det ikke var kø (tatt med stoppeklokke) og det er jo med forholdsvis smale gatedekk. Men den tida skal forbedres neste gang :twisted: Kan nok forbedre enda 1sek+ totalt på nedbremsinger tenker jeg, og siden jeg bare er en forbanna amatør enda så kan nok sporvalget finjusteres litt også! :P

#191851  av Arne rebel

Kjørte bestetid på 1:14,1 på en av de få rundene som ble målt og hvor det ikke var kø (tatt med stoppeklokke)
Det må du vel være fornøyd med når du kjører på gatedekk.
og siden jeg bare er en forbanna amatør enda så kan nok sporvalget finjusteres litt også!
8) :lol: :lol:

#191874  av GT4 CS

Helt super dag :D
Fikk være kartleser for celica turbo et par omganger, merket fort at en ct20b turbo er mer effektiv en disse ct26 :lol: Til og lade kun 0,9 gikk bilen overaskende bra. Hadde og æren av og teste bilen til donk2k noen runder og, artig bil som ikke slutter og imponere meg.

#191884  av kake

Arne rebel skrev:
Kjørte bestetid på 1:14,1 på en av de få rundene som ble målt og hvor det ikke var kø (tatt med stoppeklokke)
Det må du vel være fornøyd med når du kjører på gatedekk.
og siden jeg bare er en forbanna amatør enda så kan nok sporvalget finjusteres litt også!
8) :lol: :lol:
Er vel greit nok, har jo bare kjørt 4 treff på rudskogen med mr2'en. En helt original 91' med 14" ballongdekk og sugent understell greier jo banen på 1:14,95 så med mine oppgraderinger bør jeg kunne slå av endel mer. Er helt klart jeg som trenger masse trening :) Neste år blir det nok muligens R-Dekk da, i en mer ideel dimensjon :twisted:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7