TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvite/gule grøftelys

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#26563  av CelicaTurbo

du får komme oss i møte da eller noe :)

#26570  av chris

jumbo skrev:Dritten med å bo "rett rundt svingen" er jo at det blir en fryktelig kort kolonne på meg :/ Hehe
Kjøre til Trondheim, eller Bergen/Stavanger da vettu, og henge med tilbake :D

#26587  av cameleon

chris skrev:
jumbo skrev:Dritten med å bo "rett rundt svingen" er jo at det blir en fryktelig kort kolonne på meg :/ Hehe
Kjøre til Trondheim, eller Bergen/Stavanger da vettu, og henge med tilbake :D
Ordet heng med kan kanskje bli litt vanskelig. Etter jeg fikk lastet ned INITIAL D så har jeg av en merkelig grunn brukt kortere tid til både skole og buss....Tror seriøst jeg har fått blodårer med direkte nitroinnsprøytning el noe. "Get me power get me higher, new emotions for me...dam dam dam....." :D

#26588  av Dalan

cameleon skrev: Ordet heng med kan kanskje bli litt vanskelig. Etter jeg fikk lastet ned INITIAL D så har jeg av en merkelig grunn brukt kortere tid til både skole og buss....Tror seriøst jeg har fått blodårer med direkte nitroinnsprøytning el noe. "Get me power get me higher, new emotions for me...dam dam dam....." :D
Kjører du bilen til bussen? Bilde

#26590  av cameleon

Dalan skrev:
cameleon skrev: Ordet heng med kan kanskje bli litt vanskelig. Etter jeg fikk lastet ned INITIAL D så har jeg av en merkelig grunn brukt kortere tid til både skole og buss....Tror seriøst jeg har fått blodårer med direkte nitroinnsprøytning el noe. "Get me power get me higher, new emotions for me...dam dam dam....." :D
Må parkere ved bussen pga at jeg tar hurtigbåt til byen på dårlige dager :D

#26591  av Dalan

cameleon skrev:
Dalan skrev:
Må parkere ved bussen pga at jeg tar hurtigbåt til byen på dårlige dager :D
aaakej :D

#26593  av cameleon

Hehe. Hva trodde du da? At jeg kjørte til nermeste bussholderplass parkerte bila der å så sette meg inn i bussen og cruise av gårde med den? hihi kongebra :mrgreen: Jeg er en underlig skrue men ikke så un :roll: derlig

#26595  av Dalan

cameleon skrev:Hehe. Hva trodde du da? At jeg kjørte til nermeste bussholderplass parkerte bila der å så sette meg inn i bussen og cruise av gårde med den? hihi kongebra :mrgreen: Jeg er en underlig skrue men ikke så un :roll: derlig
Nei man kan jo aldri vite med disse gale trønderne :mrgreen:

#26597  av cameleon

Dalan skrev:
cameleon skrev:Hehe. Hva trodde du da? At jeg kjørte til nermeste bussholderplass parkerte bila der å så sette meg inn i bussen og cruise av gårde med den? hihi kongebra :mrgreen: Jeg er en underlig skrue men ikke så un :roll: derlig
Nei man kan jo aldri vite med disse gale trønderne :mrgreen:
Du har vel forsåvidt rett i visse tilfeller. Vi er en underlig rase :shock: :roll:

#26666  av sindrejl

cameleon skrev: "Get me power get me higher, new emotions for me...dam dam dam....." :D
Skjønner du har kjøpt sangstemmen din på B-varesalg hos expert? ;)
Nå er det jo snø og greier, initial d er plutselig en realitet.. spesielt med interiøret mitt, føler meg som takumi nå og da .. er redd jeg våkner plutselig og ser jeg ligger sidelengs i noenoghundre på glatta

#26688  av chris

sindrejl skrev:Skjønner du har kjøpt sangstemmen din på B-varesalg hos expert? ;)
Elkjøp-humor? :mrgreen:

#26703  av cameleon

Hehe. Jeg har vel ikke veeeerdens beste sangstemme nei, men den får i alle fall folk til å le :lol:

Jeg holder på å lage meg et album med sanger da. Eller album og album. Kommer ut på kassett da og fås ved spesiell henvendelse.
Ring 81588888 og spør etter "cameleon synger julen inn" :P

#26709  av Alexander G

Nå begynte jeg å angre skikkelig på at jeg tok ut kassetspilleren fra bilen... sukk :(

#26723  av Lady_in_MR2

henningl skrev:Nah.. svart mr2 med knallgult ratt som parkerer sånn midt i glaningen her ute.. ;) Fikk endelig fingen ut og tok med en lapp når jeg skulle ut til lunsj..

Jobber på TietoEnator jeg.. Du ser en logo på veggen om du kikker litt rundt.

Du jobber på? Restauranten? Jævlig lange arbeidsdager ihvertfall :lol:
Vet hvor TietoEnator er, har levert pizza der :)
Er det noe slags lege greier det el??
Jeg har lange arbeidsdager ja!!kommer ikke hjem før i 12 tia om kvelden..

Ganske genial parkeringsplass jeg har funnet meg da...Men vet ikke om det er helt lov å stå der :D
Hvor har du bilen din??

Markus: Synd da..Da får jeg bare kjøpe de på toyota...
Grattis med seiern forresten :D

#26737  av MR2turbo

Lady_in_MR2 skrev:Markus: Synd da..Da får jeg bare kjøpe de på toyota...
Ja var synd det.. Har hørt litt rundt men ingen som har noen fine..
Men det er jo bare å kjøpe de gule, så tar du et skrujern og knuser den gule kuppelen.
Jeg brukte en liten hammer på skruhjernet sånn ta den knuste, deretter rista jeg ut alle bitene. :)
Lady_in_MR2 skrev:Grattis med seiern forresten :D
Takker! :D Gleder meg til filminga jeg! Du må nok bli med på det du og, som MR2-babe, hehe :wink:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9