TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MK3 Trial Try Force Aero bodykit + TRD VM180 rear wing

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#41672  av Kjelliken

:D skal si deg en ting jeg.. Dette ble mega fett. gleder meg til å se skjørtene på :wink:
Har du allerede problemer med falming hadde det kansje vert en ide med ett lag klarlakk på hele bilen da falmer den ikke. :wink:
Sist redigert av Kjelliken den 25 apr 2004 19:14, redigert 1 gang totalt.

#41759  av jan-erik

Da er kanalskjørtene på, og bilen virker lavere. Var ute og kjørte i sted, og selv om man er ytterst forsiktig så skraper det nedi foran av og til. Blir ikke senking med det første iallfall, så for folk mene hva de vil om avstanden mellom hjul og skjermbue. Mulig bilen er litt høyere på bildene her, da den akkurat er blitt jekket ned. Er iallfall fornøyd med resultatet selv, og det er den deilig følelse å ha fått det på. Ventetiden fra det ble bestilt i begynnelsen av januar har vært lang.
Vedlegg
Bakfra fra siden.jpg
Bakfra fra siden.jpg (93.85 kiB) Vist 1550 ganger
Forfra fra siden.jpg
Forfra fra siden.jpg (107.67 kiB) Vist 1550 ganger
Fra siden.jpg
Fra siden.jpg (69.29 kiB) Vist 1550 ganger

#41766  av Kjelliken

:D hva var det jeg sa.. skikkelig fett.. tenker meg du er ute og råner i hele kveld he he he..
:wink: for å si det slik det hadde jeg gjort. ha ha
Slit han med new look og skam fet bil.. :wink:

#41774  av FalcoN

Deinn vart driiitpen :D 8) :D Grattis :D

#41775  av Mr2 Mk2

Nå ble den helt RÅ! :D kult at noen gjør noe annerledes enn å style en bmw 316,og putte på 5"eksos....Bilen ble rå,kul og samtidig utrolig pen :wink:

#41779  av Christian

Den ble flott :D Ble godkjent av Anne-Kristin også, men bare uten taket på :wink:

#41796  av Morten

Nydelig! :D Gleder meg masse til å se den live! (har sagt det før, sier det igjen... :wink: )

#41800  av MR2PÃ¥l

Hei Jan-Erik.
Fytti katta så rå den har blitt. Nå har jeg og lyst på mk3. Den råeste i Norden. Gleder meg også til å se den live. :D

MR2PÃ¥l :)

#41834  av MR2turbo

fy fa¤#, så nice!!!!! :D :D

Dette overgår alt, Jan-erik ;) gleder meg til å slå følge til ACR..!

#41840  av cameleon

WOOOOOORD!!! Når dere skal til ACR så skal dere iom trodheim og hilse på oss gutta ;) Gleder meg til å se den!

#41879  av saus

grattis med vel utført jobb!

ble meget pent ja!

#41903  av kennethx

Fytti katta det var rått! Slit ann! :)

#41904  av CelicaTurbo

meget meget bra 8)

#41906  av Dalan

Grymmt! :)
  • 1
  • 3
  • 4