TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN Landstreff Nord 2005

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#82096  av EilertseN

Gleder meg som en liten unge :) dette blir konge.. ingen flere som skal melde seg på ????

#82139  av Speeder

Da har jeg også fått meldt meg på 8) Blir vel noen fra østlandet oppover da, så bør vel få noen biler i rekke.

Hvordan er det med TS-OGN organisering utenfor portene? Tenkte på grilling og godt drikke, hadde jo vært stas men en samleplass utenfor portene også, siden vi må ut om kvelden\natta.

#82182  av Tor

Jeg kommer etter all sansynlighet til og campe urfor porten vist være tillater det :) så der rigges det opp en TS-OGN Camp :) Håper og tror dette kommer til og bli en super helg, jeg tar iallefall med camra og filmer en del. Minner er viktig når snøen kommer.

#82607  av QicSilver

Jeg er så jævlig med! :D Kommer fra helgeland, så det er ikke så langt fra mo.. Kombinerer ferie og pleasure ;)

Jeg er litt usikker på om jeg skal ha bane kjøring.. Det er greit for dere med turbo å greier, men jeg har bare en liten 1.8i :( er det verdt det for min del?

Men jeg kommer iallefall, og om jeg ikke har den raskeste bilen, skal jeg iallefall holde musikken gående 8)

Og kolonnekjøring fra stavanger: I'm in! Blir fett, og som noen her sa - folk VIL glane når 20-50 toyotaer kommer sigende på rekke og rad :D LOL

#82619  av blixern

QicSilver: Om du har 1.6 eller 1.8i vil du nok få glede av å kjøre på banen, TRO meg :)

I fjor kjørte en kompis en Jetta med 90hk, med BRA understell, kjørte på 2.02 tider, hadde det gøy ! Merka jo selvfølgelig at man kunne hatt mer motor, men første gang på bane osv så trenger man ikke 200hk++++ :)

#82624  av ST205RR

bra at flere fra sørlandet kommer :D har du meldt deg på Qic?
kolonne info kommer etter hvert,så det er bare å hive seg med dær

anng banekjøring så koster det jo bare 350 kr for hele helga så om du kjører 1 runde eller 1000 så gå for dette :D

tror du blir å angre vist du ikke gjør det :wink:

når det gjelder motor effekt så skal du ikke ta det så tungt, er ikke noe "must" med turbo og gode rundetider, vi er jo der for å ha det morro, prate bil å ha det kuult,og vist du ser på lista over påmeldte på sommertreff så ser du at biler som
Honda Civic 1.3DX også skal kjøre :mrgreen:

#82668  av GT_rider

ST205RR skrev:bra at flere fra sørlandet kommer :D har du meldt deg på Qic?
kolonne info kommer etter hvert,så det er bare å hive seg med dær

anng banekjøring så koster det jo bare 350 kr for hele helga så om du kjører 1 runde eller 1000 så gå for dette :D

tror du blir å angre vist du ikke gjør det :wink:

når det gjelder motor effekt så skal du ikke ta det så tungt, er ikke noe "must" med turbo og gode rundetider, vi er jo der for å ha det morro, prate bil å ha det kuult,og vist du ser på lista over påmeldte på sommertreff så ser du at biler som
Honda Civic 1.3DX også skal kjøre :mrgreen:
Hadde også tatt turen, viss det ikke hadde kraja med noe annet som skal skje samme helga, og som jeg desverre ikke kan vri meg unna.
Ja såg det var noen med liten motor. Disse skal vel du opp og kjøre fletta av. Hvordan foregår egentlig banekjøringen. Er det fritt vilt utpå med alle på engang. må jo da nødvendigvis følge noen enkle regler? KJekt å vite til en annen gang jeg forhåpentligvis kommer meg på banekjøring.

#82711  av Tor

Motor spiller da ikke noen rolle :) Jeg skal teste bilen men tør ikke legge meg på hardkjøring der nede, økonomien tilsier ikke at den har lyst på eventuelle skader der nede :) Men skal kjøre noen runder for og teste og se hva bilen duger til. Men hvordan er det med bensin fylling der nede da? Er det pumper inne på banen, eller må vi inn til selve Mo I Rana? Jeg gleder meg kansje mest til det sosiale der nede, blir kult og møte gjengen i real life.

#82714  av memo

mo -> 15min -> ACR -> 1min -> bensin

bensinstasjon 1 min unna ACR mao :)

#82717  av Tor

Okay, da er det liksom ikke noe problem, regner med at de er i himmelen når det er treff der nede :)

#82721  av ST205RR

GT_rider skrev: Hvordan foregår egentlig banekjøringen. Er det fritt vilt utpå med alle på engang. må jo da nødvendigvis følge noen enkle regler? KJekt å vite til en annen gang jeg forhåpentligvis kommer meg på banekjøring.

sommertreff har leid banen, og di har leid inn flaggvakter/banemannskap
som blir å styre selve banekjøringa
flagg info og regler blir utlevert i porten

#82727  av Tor

Det er ikke samme forhold på ACR som for eks på Rudskogn der det er mere "Fritt" Er litt strengere på ACR, heldigvis...

#82762  av Magne

Noen fra Vestfold (Horten området) som skal oppover!!!???

Har sinnsykt lyst til å slenge meg på men må nesten kjøre sammen med noen... Så hvis det er noen herfra som skal oppover så si fra!!!

#82802  av sw20

noen fra ålesund eller molde som skal??? lurer på om e å søskenbarnet blir med????

men da blir det telt uttafor porten ja!

#82807  av w-master

Magne skrev:Noen fra Vestfold (Horten området) som skal oppover!!!???

Har sinnsykt lyst til å slenge meg på men må nesten kjøre sammen med noen... Så hvis det er noen herfra som skal oppover så si fra!!!
Jeg skal oppover. Kjører vel på torsdagen siden det tar ca 15 timer + og kjøre oppover. Jeg holder hus på Skoppum :wink:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 23