TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 2000 celica m/bodykit, 8.5x19", senket, solfilm, karbon +++

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#135382  av Vipern

angående antenne-temaet...
Fant ut en greie som passet veldi bra på min forrige celica.. klippet rett å slett bare av antenna helt nede ved skrufestet :P

#136544  av celicat23

En liten "walk around" :-)

Bilde

#137526  av celicat23

Siste turen ut på rundt 7 månder...Stakkar lille beibin' min...

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Fant ett heftig kamera stativ å bruke på begge stedene jeg tok bilder også!

Bilde

Skikkelig hai-tekk støff.

#137552  av Andreazz

Ja, utrolig hvor fort teknologien utvikler seg innen kamera bransjen.. hehe

Men det er ordentlig morro å se bilder av slike strøkne biler, varmer langt inn i sjela å se at noen bevarer og behandler en bil på denne (sære?) måten..
Du har vell ikke "understells-bilder" av henne å? Regner med ting er på stell der og..?

#137556  av cameleon

Stilig palle da! var det du som spikra den mens du satt inne eller? :mrgreen:

#137569  av celicat23

Andreazz skrev:Ja, utrolig hvor fort teknologien utvikler seg innen kamera bransjen.. hehe

Men det er ordentlig morro å se bilder av slike strøkne biler, varmer langt inn i sjela å se at noen bevarer og behandler en bil på denne (sære?) måten..
Du har vell ikke "understells-bilder" av henne å? Regner med ting er på stell der og..?
Helt siden jeg fikk førerkort så har jeg drømt om muligheten for å ha 2 biler og garasje, slik at "fin bilen" kan stå inne og bare taes ut når det er pent vær. Nå som jeg endelig, etter mange år, har muligheten til det så gjennomfører jeg den drømmen grunding! Det er bare *så* digg!

Har vært under bilen 3 ganger, og det er ikke så mye å se på der utenom tectyl :-)

#138701  av celicat23

To til...

Bilde

Bilde

#138745  av RedCelica

Du er ekstremt glad i den bilen! :shock:

#138809  av celicat23

RedCelica skrev:Du er ekstremt glad i den bilen! :shock:
Bryr meg mye mer om den, enn de fleste damene jeg har vært med :)

#138962  av celicat23

Søndag...og snø ute. Hvorfor ikke bruke dagen inne, og se om en kan finne noen flere brukbare bilder på harddisken av bilen...

Bilde

Bilde

Bilde

#138970  av sindrejl

jotakk merket at det snødde! var på jessheim og prøvde en blå 200sx

#138986  av Lilli

Snakk om å ligge langflat å ta bilder( sjekk siste bildet)! :wink:

Fine bilder celicat23, eg liker også å ta bilder, camera er "nesten" alltid med! :)

#138988  av celicat23

Lilli skrev:Snakk om å ligge langflat å ta bilder( sjekk siste bildet)! :wink:

Fine bilder celicat23, eg liker også å ta bilder, camera er "nesten" alltid med! :)
Bildene er skalert ned fra 2272x1704, ned til 800x600. Så det veldig godt når jeg jobbet med bilde. Har hatt mye rare stillinger når jeg har tatt bilde :)

Pleier ikke å kjøre rundt med kamera fast. Har bare noen turer nå og da hvor jeg har forhåndsbestemt at jeg har lyst til å ta noen bilder. Ett lite godt tips jeg plukket opp fra ett amerikansk forum, angående og ta bilder, var å bruke timeren på kameraet. Bruker canon ixus 40 kamera, og syns det er over følsomt for bevegelse. Har hatt en del problemer med å få klare skarpe bilder. Men det kan stilles inn med en 2 sekunder timer. Da blir det mye lettere å få klare bilder, for kameraet beveger seg ikke så mye når bildet blir tatt.

Hvis det blir til at jeg skal beholde bilen, så skal jeg investere i ett kamera stativ til sommeren. Har lyst på ett bedre kamera også, men kjøpe nytt kamera stjeler penger fra bilen - og kan ikke ha noe av det :)

Håper å se flere bilder av bilen din. Syns folk er rimelig sparsomme med bilder av bilene sine her på forumet..
 #139495  av Rollaole

Den bilen var Svarte til blank!! Polert MASSE du eller?
Du burde påkoste deg litt mørk soting!
Det blir fint på`n!

sinnsykt fet bil!! :D

#143181  av celicat23

Glemt å nevne det her, så får kanskje si det til de som ikke har fått det med seg: BILEN ER SOLGT!!!

Ikke min mer. Fikk i dag beskjed at den var shinet opp og låst vekk for vinteren. Varmer godt på de riktige stedene og høre at den blir tatt vare på.

Jeg har nå kjøpt noe sølvfarget med sort skinn interiør som er bremset til 216hk. Desverre (?) er det nazi stål, og ikke riskoker. Får den i løpet av uka. Broooooom *whoo-tssscccch* Broooom *whooo-tsssch* gøy. gøy. gøy. Og kostet "bare" dobbelt så mye som hva jeg hadde satt som maks grense for å bruke :roll: Selvkontroll, hva er egentlig det for noe tull :?:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7