hmsilset skrev:hehe, takk for advarselen GiskeHehe, godt du har skjønt det :-pJeg er en gammal mann da, så jeg visste det igrunn
Så forresten at du har blitt medlem av DCN, very good

Kjør foran dere, så venter jeg på dere der framme! 

hmsilset skrev:hehe, takk for advarselen GiskeHehe, godt du har skjønt det :-pJeg er en gammal mann da, så jeg visste det igrunn
Giske skrev:Trivelighmsilset skrev:hehe, takk for advarselen GiskeHehe, godt du har skjønt det :-pJeg er en gammal mann da, så jeg visste det igrunn
Så forresten at du har blitt medlem av DCN, very goodjeg som er Reaper der inne
hmsilset skrev:Ahh...nå ble jeg jo ikke litt nysgjerrig heller daGiske skrev:Trivelighmsilset skrev:hehe, takk for advarselen GiskeHehe, godt du har skjønt det :-pJeg er en gammal mann da, så jeg visste det igrunn
Så forresten at du har blitt medlem av DCN, very goodjeg som er Reaper der inne
jeg er der kun for opplysninger om en sportsbil til jeg måå ha.Er litt hemmelig enda
bose skrev:haha! ler seg skakka!Du må jo vite hvordan de tenker, du som er dj synes jeg å huske
Noe vi absolutt trengte var ei til å fortelle oss hvor skapet skal stå
hmsilset skrev:Han tenker for mye med feil hode!bose skrev:haha! ler seg skakka!Du må jo vite hvordan de tenker, du som er dj synes jeg å huske
Noe vi absolutt trengte var ei til å fortelle oss hvor skapet skal stå
hmsilset skrev:Giske: få vite neste uke om det blirBlir spennende å se daEr ingen supersportsbil da jeg har det fra før,hehe.Og alle jeg kjenner på facebook.hysjehysje
Giske skrev:ja,skal få vite fordihmsilset skrev:Giske: få vite neste uke om det blirBlir spennende å se daEr ingen supersportsbil da jeg har det fra før,hehe.Og alle jeg kjenner på facebook.hysjehysje
får vite hva det var selv om det ikke blir noe av eller? :-p
hmsilset skrev:Aha, I seeGiske skrev:ja,skal få vite fordihmsilset skrev:Giske: få vite neste uke om det blirBlir spennende å se daEr ingen supersportsbil da jeg har det fra før,hehe.Og alle jeg kjenner på facebook.hysjehysje
får vite hva det var selv om det ikke blir noe av eller? :-p
eller legge meg til på fb.heter hans martin silset. er bare en av meg tror jeg
hmsilset skrev:ToppJa, man får et bedre inntrykk av hvem personene bak bilbildene og nickene er :-pArtig å legge til mange fra ts-ogn der.ser mer hvem personen er liksom
Giske skrev:bedre og bedrehmsilset skrev:ToppJa, man får et bedre inntrykk av hvem personene bak bilbildene og nickene er :-pArtig å legge til mange fra ts-ogn der.ser mer hvem personen er liksom