TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's AW11 (Bandit)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #433448  av ArildM

Joda, da var Bandit hjemme igjen :) Har hatt en nydelig tur til Latvia, og bilen er bedre i virkeligheten enn på bilder. Håper bare fotografen klarer å fange dette så bra som det er i virkeligheten :)

Her er noen hobbybilder jeg har tatt selv:

#433449  av Mr2mr2

Strøøøkent 8) 8)

Gleder meg til proff fotograf bildene :D
 #433454  av ArildM

Takk takk :)

Gleder meg syykt mye til proff-fotoene :)
 #433455  av Myklebust

Heilt rått! Kan det bli meir strøkent :?: :!: :shock:

Men er det noke ekstra pimp med vingen? :D
 #433456  av ArildM

Takk takk :) Ble dønn strøkent dette :)
Vingen har litt ekstra pimp ja, for kjennere er dette den såkalte plumley modden. Hvor man flytter bakspoileren ca 10cm bakover og fjerner midtstøtten (klumpen i midten). Her vakkert utført i regi av Lauris og co i Latvia, ser helt oem ut, og få om noen som faktisk ser at det er gjort :)
Som sagt en liten godbit for kjennere :) Rent teknisk kutter den ut en del av den stillestående lufta bak bakruta, og øker marktrykket :)
 #433464  av ArildM

Takk :D :)
 #433465  av FT86

Ble drit bra ! :)
 #433474  av ArildM

Storfornøyd jeg ja :) Mange som stopper og spør hvilken bil det er, eller forteller om den gangen da de hadde eller kjente noe som hadde en slik når den var ny :)
 #433481  av ArildM

Misunner ingen jobben med å trekke om dørtrekkene på den bilen her, er kanter og profiler over alt. På den positive siden lukter det jo lakk og lær i bilen nå da :lol: :mrgreen: For de som liker sånt liksom 8)
 #433482  av fdfx3

Kjenner jeg blir litt misundelig, lurer på hvor mye de skulle hatt for å lakere oppat celica'n min å tatt no'n små bulker, frister fælt når jeg ser hvor fin bilen ble, kanskje det er til Latvia feriepenga går til neste år :D

Kan man få ordnet dette gjennom han kontakten din Knut? er det slik at han er en slags agent eller mellomledd på noe sett å vis?
Uansett så er det hvertfall en drøyt fin bil du har fått deg.
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 76