TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's AW11 (Bandit)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #433539  av ArildM

Ikke mi, men for all del, Knut fikser det meste :mrgreen:
 #433591  av Inz4ne

Bilen ble helt nydelig Arild, rett og slett fantastisk.
 #433594  av ArildM

Tusen takk :) Det er en mangeårig drøm som går i oppfyllelse. Svært glad for å høre at så mange er enige i de valgene jeg har gjort :)
 #433600  av 3rlend

ja altså bilen din er helt slik en aw11 skal se ut i mine øyne.
ennå jeg ikke liker aw11 er din meget pen!
hvis det skulle vært noe jeg skulle satt fingeren på så må det ha vært felgene.. kanskje noen bbs rs hadde kledd bilen meget bra, men så er jo de svindyre :roll:
 #433613  av hmsilset

Heftig :) Ikke dumt å få gjort så mye på en gang til meget overkommelig pris :)
 #433621  av ArildM

Takk Erlend :) Felger er alltids en smakssak. Jeg liker de som er på nå, men så er jeg jo svak for kantfelg. Kunne tenkt meg noen av de enkei felgene i 15" som veier 5kg per stk til evt banebruk i fremtiden. Ellers så blir de som står på med videre. Går trolig ned fra 45 til 40 profil neste gang (205/45/16 nå).

Hans Martin: Jepp, helt genialt. Neste år skal Smokey få full kjærlighetspakke han også :) Litt mindre sveisearbeid på Smokey da 8)
 #433645  av ArildM

Takk takk :) Joda, noen Oldschool felger hadde ikke vært dumt :) Vi får se hva som kommer i fremtiden. Akkkurat nå har jeg brukt nok på denne bilen, på tide å spare opp til neste års prosjekt :)
 #433650  av Zepticon

Ser på det ene bildet at der er litt ujevnheter i skinnet på døra? Er dette bare bildet eller dårlig jobb?
Jeg har eksrem OCD på slike ting, så jeg er bekymret for nettopp slike ting ved en evt tur nedover :S
 #433651  av ArildM

Jeg har også OCD deluxe, noe ujevnheter er det om du gransker det nøye. Men når man ser på det er det veldig vanskelig å få dette 100% bra mtp alle kantene, buene og ujevnhetene på trekket. Det forrige hadde begynt å løsne, så jeg er veldig fornøyd med det nye trekket. Mye bedre kvalitet enn orginalt, men så klart, om du gransker så er det en stakkar som har lagd dette for hånd, sydd det og limt det fast. Tro meg dette er et ekstremt vanskelig trekk å få til 100% bra. Jeg vil si det er 99%. I vanlig dagslys og til vanlig synes jeg som sagt det er unikt og helt perfekt :)
 #433754  av ArildM

Gåen dynamo :mrgreen: Så da blir det utsettelse av etterkontrollen på Mandag, skulle få bestilt US skilt bak også da.
Nå må jeg bare finne dynamo, har nyoverhalt NipponDenso sak med ett års garanti fra usa til 800 inkl frakta, blir trolig den.

Ellers har jeg 6trinns C60 kasse med LSD på hånda til 5lapper, skal høre litt med Steffen Karlstad hva han tror. Kjøpe eller ikke kjøpe?
 #433756  av Myklebust

Fikk dei ikkje med seg at dynamoen var sliten? PÃ¥ den tekniske kontrollen i Latvia, mener eg? :shock:
 #433758  av ArildM

Den har vært litt sånn av og på.
De første 30 milene hørte vi ingen ting, så gikk natta på båten og i Stockholm dagen etter ble det en svak "kvitring i den". Ble bare mer og mer piping utav den på turen, og nå etter en uke i ro lader den ikke i det hele tatt. Ikke noe de hadde kunnet finne ut i Latvia uansett :)
Og ikke noe farlig siden jeg bruker Smokey på jobb uansett :) Bare litt surt siden jeg har time for ettervisning på biltilsynet på mandag. Må ringe de og forklare at dynamoen er gåen på mandagen, så jeg får utsatt timen enda en gang.
 #433759  av ArildM

IMG_6452.JPG
IMG_6452.JPG (42.16 kiB) Vist 524 ganger
Bilde av bilen før Plumley modden (flytting av vingen) (tatt i 2010).
Ser ganske teit ut :mrgreen:
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 76