TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's AW11 (Bandit)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #433761  av ArildM

Da var nyoverhalt org dynamo på vei fra USA :)
Estimert leveringstid 3-9 sept. Så vi får vente til da med etterkontroll :)
 #433766  av Myklebust

ArildM skrev:Bilde av bilen før Plumley modden (flytting av vingen) (tatt i 2010).
Ser ganske teit ut :mrgreen:
Hehe, BURN til alle med vanlig vinge då :lol:
 #433769  av ArildM

Ja :mrgreen: Neida. Men kombinasjonen av Styleauto og vanlig vinge ser ikke bra ut.
Med org styling ser vingen mindre hemma ut :oops: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #433770  av ArildM

Ser jo unektelig litt bedre ut?

:)
 #433801  av Myklebust

Nekter ikkje for det eg nei 8) gir det lille ekstra til stylingen :)
 #434098  av ure

Må bare igjen få gratulere med vel gjennomført MK1 prosjekt.... :D Er blitt lekker den bilen, og + for tidsriktig styling. Liker bilen meget godt som den står nå. Men etter min synsing kunne den blitt ennå bedre med andre felger (som også andre har nevnt) (konkave, eller kantfelg med 90g senter (flatt) ). Er også usikker på vingen :roll: :roll: :?: Men uansett SKRYT for en flott bil :D .
 #434104  av ArildM

Pakke ankommet til Latvia :) Kommer vel hit etterhvert, montere og justere de slik at jeg får brukt de neste sesong:
2013-08-28-2495.jpg
2013-08-28-2495.jpg (1.33 MiB) Vist 605 ganger
2013-08-28-2496.jpg
2013-08-28-2496.jpg (1.22 MiB) Vist 605 ganger
Ang felger, joda, felgene bryter litt siden bilen har mye harde linjer. De er ikke feil, men ikke helt rett i manges øyne.
Om det blir noe nytt blir det trolig import av noen klassiske felger fra 80 tallet med hardt og kantete design. Trolig også kantfelg. Ikke noe "over the top" men bare noe enkelt og cleant med litt hardere linjer.

Problemet er bare at denne bilen ikke får så mye stell, for nå er det Smokey som skal planlegges og få kjærlighet. Spare opp noen kroner i vinter og planlegge fremtiden for den, den blir jo neste års prosjekt :)

Vingen, den har jo både funksjon og form som er rett i mine øyne, men igjen alt er en smakssak :) Er ganske diskret modd, ikke alle som ser at den er flytta, så sånn sett er jeg fornøyd. Er den eneste vingemodden på AW11 som jeg mener kan utføres, sånn om det hjelper :)

Takker igjen for mye skryt og konstruktiv kritikk :)
 #434105  av ArildM

29609470057_large.jpg
29609470057_large.jpg (364.25 kiB) Vist 604 ganger
Bilde
For mye? :)

Får tenke litt. Lyst på noen 5 eikers kantfelger. Får se hva som dukker opp :)
 #434114  av ure

Ingen kritikk av vingen akkurat, går fint i lag med stylingen og er som du sier diskret :D Personlig liker jeg nok vingen best som den er orginalt men det er jo en smakssak :wink: De felgene som stod på ae86en er meget tøffe syns jeg,har lenge hatt lyst å prøve de på mk1. Men da må de være i 8" og da må det nok breddes litt siden de kommer med ET 10 og 20. Skulle likt å se den svarte MR2en på bilde fra siden,så meget tøff ut med en lett breddig :D
 #434115  av 3rlend

Jeg digger vingen din!
Og ja, noen 5 eika felger. Eller noe i bbs rs stil vil kle bilen din. Imine øyer :)
Å så selger du sw20! Å bruker masse penger på aw11!:D
 #434127  av ArildM

Da tenker vi likt Erlend :) BBS eller no 5eika greier blir det nok etterhvert :) Bra du digger en av vingene mine :lol:

Har ikke lyst å selge noen av MR2ene mine, men alt selges for den rette prisen. Skal legge ut denne på vårparten til fantasipris og se om noen er intr :) Alt over 100 lapper så er det fare for at den går. Men det er vel heller lite trolig at noen vil legge ut så mye for en gammel MR2 :) Hvis den hadde blitt solgt hadde jeg begynt på nytt prosjekt. Enten 3SGTE eller V6 i en AW11 som ser så nært original ut som mulig. Evt en KE2x med 4AGE motor i :) Må ha noen prosjekter i tankene :)

Ellers er det jo ikke sååå mange flere mods jeg har på ønskelista. Setene kommer etterhvert, coiloverene er på vei fra Latvia, Felger er alltids lett å få tak i, 6trinns girkasse har jeg på hånda. Kanskje et tidsriktig sportsratt. Når alt det er satt sammen er det vel bare egen motorstyring som kunne ha vært aktuelt. Da hadde bilen vært 100% perfekt etter min smak :)

Ure; skjønner skjønner :) Du har jo noen fine eksemplarer av MR2 du også :) 7" foran og 8" bak kanskje? Er mye fint å finne i Japan også om en vil importere. Skulle jo helst ha vært noe skikkelig, ikke noe billig replica. Noe ala Work Equip felgene jeg henter ut til SW20en i mårra :)

Her er noen flere av den svarte:
29609470059_large.jpg
29609470059_large.jpg (319.91 kiB) Vist 587 ganger
29609470058_large.jpg
29609470058_large.jpg (365.88 kiB) Vist 587 ganger
 #434130  av ArildM

Koblet om slik at jeg får skiltlys på JDM/US lyktene. Måtte legge opp noen nye ledninger og litt småtjon, men ble da bra :)
 #434131  av Mr2mr2

Jeg har det originalt jeg, :P
 #434134  av ArildM

Sparer deg for mye prakk da :mrgreen: Men jeg brukte din bil som eksempel på søknad om US skilt, og fikk skriftlig godkjennelse, så det er jo bra du har det org :wink: :wink: :wink:
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 76